خوشحالم جا پای حمید سوریان گذاشتم

ملی پوش کشتی فرنگی وزن ۵۵ کیلوگرم ایران به سه دلیل از کسب مدال برنز در جهانی صربستان بسیار خوشحال است.

به گزارش مشرق، پویا دادمرز از او و علیرضا مهمدی که در جهانی صربستان موفق به کسب مدال شدند، اظهار کرد: از سال ۲۰۱۵ تاکنون در تمام رده‌های سنی مدال آسیایی و جهانی گرفته‌ام ولی برای اولین بار بود که در جهانی رده سنی بزرگسالان نیز موفق به کسب مدال شدم.

وی ادامه داد: خوشحالم بعد از مدال آقای سوریان توانستم پس از ۱۰ سال سبک وزن تیم ملی کشتی فرنگی ایران را صاحب مدال کنم و از این که توانستم پا جای سوریان بگذارم، بسیار خوشحالم. از این که به من می‌گفتند باید طلسم وزن ۵۵ کیلوگرم را بشکنی، از نظر روحی روانی خیلی فشار روی من بود و خدا را شاکرم که مدال کسب کردم. همچنین خوشحالی دیگر من بابت این است که سال گذشته در جهانی ناکام بودم اما امسال توانستم جبران کنم. همیشه گفته بودم که دوست دارم در تاریخ ورزش ایذه اولین مدال جهانی را بگیرم و خوشحالم که به این قول نیز عمل کردم. البته من و علیرضا با هم مدال جهانی گرفتیم اما من ۳۰ دقیقه زودتر به مدال رسیدم.

این فرنگی کار ایذه‌ای بیان کرد: از استاندار خوزستان که پیش از اعزام من به جهانی صربستان به تهران آمد و به ما قوت قلب داد، تشکر می‌کنم. از علی محمدی مدیر عامل شرکت گروه ملی و رییس هیات کشتی خوزستان نیز تشکر ویژه دارم. آقای محمدی یک مرد بزرگ است که بدون منت به ورزش خوزستان از جمله کشتی کمک می‌کند.

وی در پایان، خاطر نشان کرد: من معتقدم حق مردم خوزستان مدال طلا است ولی نشد و مدال برنز گرفتم و امیدوارم این مدال را از من قبول کرده باشند. رقابت‌های جهانی در سطح بالایی برگزار شد و همیشه نیز در سبک وزن کسب مدال در آسیایی و جهانی سخت است. من بعد از مسابقات سال گذشته روند رو به رشد داشتم و چند مدال کسب کردم. خوشحالم که همه مردم از مدال برنز جهانی من خوشحال هستند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد حسن IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    2 0
    افرین به این جوان باغیرت برو میدان پهلوان ما هم دعا می کنیم برای شما عزیزا‌ن
  • پرسپولیس US ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    3 0
    دمت گرم،👍
  • ناشناس IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    1 0
    ما هم خوشحالیم که کشتی گیری مثل اقای پویا دادمرز را داریم.افتخار ایل بزرگ بختیاری.طایفه قزیشوندی هستی. پویا جان به داشتنت .به خود میبالیم.
  • ناشناس IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    1 0
    افتخار قریشوند هستی پویا جان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس