بازی‌های آسیایی| مروری بر نتایج کاروان ایران در روز چهارم با نقره تالو و برنزهای تکواندو

در روز چهارم بازی‌های آسیایی هانگژو مدال‌های نقره و برنز برای کاروان کشورمان به دست آمد.

به گزارش مشرق، روز چهارم بازی‌های آسیایی هانگژو با کسب ۳ مدال برنز تکواندو و یک مدال برنز ووشو و یک نقره در تالو همراه بود.

نتایج کلی مسابقات امروز به شرح زیر است:

بسکتبال:

تیم ملی بسکتبال ۳ نفره کشورمان در دیداری حساس مقابل ژاپن با نتیجه ۲۲ بر ۱۳ پیروز شد.

تیراندازی:

در تفنگ سه وضعیت آرمینا صادقیان با ۵۸۵ امتیاز در رده یازدهم ایستاد، نجمه خدمتی با ۵۸۲ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت و الهه احمدی با ۵۷۵ امتیاز بیست و نهم شد. در بخش تفنگ تیمی ۵۰ متر سه وضعیت بانوان نیز تیم ایران با ترکیب الهه احمدی، نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در رده ششم ایستاد.

در تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان راهی فینال شد و در این مرحله به عنوان ششمی رسید.

 نتایج کاروان ایران در روز چهارم باز هم بدون طلا +جدول

تنیس روی میز:

امیرحسین هدایی در مرحله یک‌سی‌ودوم نهایی مسابقات انفرادی مقابل عبیدالله سلطانف از تاجیکستان قرار گرفت و با نتایج ۱۱ بر ۴، ۱۱ بر ۵، ۱۱ بر ۸ و ۱۱ بر ۶ تنها در ۲۶ دقیقه صاحب برتری شد و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی راه یافت.

تکواندو:

ملیکا میرحسینی در یک‌چهارم وزن ۶۷- کیلوگرم تکواندو بازی‌های آسیایی، مقابل جولیانا الصادق از اردن با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. وی مقابل حریفی از ازبکستان شکست خورد و برنز گرفت.

متین رضایی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در دور اول با قرعه استراحت روبرو بود، در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد مقابل "کورمانالیف" از قرقیزستان برنده شود و به مرحله یک چهارم نهایی راهی یابد. وی در ادامه مقابل حریفی مطرح از اردن ۲ بر یک شکست خورد و برنز گرفت.

مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم در راند اول برابر پارک از کره جنوبی و قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲، با نتیجه ۶ بر ۳ باخت، راند دوم ۱۱ بر ۸ پیروز شد، ۱۰ بر ۱۰ در راند سوم و به دلیل اخطار بیشتر نتیجه را واگذار و مجموعا ۲ بر یک بازی را واگذار کرد و به نشان برنز دست یافت.

 نتایج کاروان ایران در روز چهارم باز هم بدون طلا +جدول

ووشو:

حسین قبله نما در بسته "دائوشو_گوئن‌شو" مردان به مصاف حریفان خود رفت و در پایان با نمره ۱۹.۱۱۹ در رده ششم قرار گرفت و موفق به کسب مدال نشد.

زهرا کیانی در بسته جین‌شو-چیانگ‌شو تالو (ووشو) به مصاف حریفان خود رفت و با نمره ۱۹.۴۳۶به مدال نقره تالو دست یافت.

 نتایج کاروان ایران در روز چهارم باز هم بدون طلا +جدول

در ساندا شهربانو منصوریان در نیمه‌نهایی مقابل حریفی از چین شکست خورد و برنز گرفت.

الهه منصوریان در وزن ۵۲-کیلوگرم ووشو در مرحله نیمه‌نهایی مقابل تاریسا دی فلورنتینا از اندونزی قرار گرفت و این حریف را با ناک‌اوت شکست داد و راهی دیدار نهایی شد. منصوریان پیش از این موفق به شکست حریفانی از نپال و پاکستان شده بود. ملی‌پوش کشورمان صبح فردا در فینال به مصاف نماینده چین خواهد رفت.

محسن محمدسیفی در نیمه‌نهایی حریف خود از چین‌تایپه را مغلوب کرد و فینالیست شد.

در مرحله نیمه‌نهایی یوسف صبری در وزن ۷۵ کیلوگرم ساندا مقابل «نصرت‌الله حبیبی» از افغانستان قرار گرفت که در پایان در دو راند با شکست حریفش به دیدار فینال بازی‌های آسیایی رسید.

هندبال:

تیم ملی هندبال ایران پس از تساوی ۲۳-۲۳ مقابل عربستان، به خاطر تفاضل گل بهتر پس از ژاپن به عنوان تیم دوم موفق شد به مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی صعود کند.

فوتبال:

️تیم فوتبال امید ایران در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات به مصاف تایلند رفت و با نتیجه ۲ بر صفر با گل‌های ارسلان مطهری و سلمانی به پیروزی رسید.

 نتایج کاروان ایران در روز چهارم باز هم بدون طلا +جدول

شطرنج:

رقابت‌های رپید بازی‌های آسیایی هانگژو پس از برگزاری ۹ دور در حالی به پایان رسید که سوپر استاد بزرگ سید محمد امین طباطبایی در عین شایستگی از کسب مدال باز ماند و به جایگاه چهارم رسید. پرهام مقصودلو به دلیل انصراف از دورهای هشتم و نهم، جایگاهی بهتر از ۲۵ کسب نکرد.

در بخش زنان نیز استاد بزرگ مبینا علی‌نسب با کسب ۴.۵ امتیاز در میان ۳۰ ورزشکار توانست جایگاه ۱۴ را به خود اختصاص دهد.

بوکس:

طوفان شریفی نماینده وزن ۹۲ کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف نماینده اردن رفت و با رای داوران برنده از رینگ خارج شد.

* جدول مدالی در روز چهارم بازی‌های آسیایی هانگژو

 نتایج کاروان ایران در روز چهارم باز هم بدون طلا +جدول

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • آرش IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    1 1
    این دولت به ورزش بها نمیده و سقوط ورزش محتمل هست
    • وطن پرست DE ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
      0 2
      ورزش فمینیستی محکوم به فناست. چه در این دولت چه در دولت قبل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس