کد خبر 1530723
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶
سرلشکر صفوی

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور نیروهای مسلح بر استفاده از فناوری های جدید و تکنولوژی های پیشرفته در علوم پزشکی و سلامت تأکید کرد و گفت: معتقدم فناوری های پیشرفته، ثروت و قدرت آفرینی دارند.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور نیروهای مسلح امروز در نخستین همایش تخصصی جایگاه علم و فناوری سلامت در دفاع مقدس بر نقش و جایگاه فعال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد و گفت: باید برای حفظ و نگهداری پزشکان متخصص در داخل کشور تلاش کرد و امروز به همت پزشکان متخصص، هزینه های درمان در ایران در مقایسه با دیگر کشورها، ارزان تر و با کیفیت‌تر است.

سردار سرلشکر صفوی با اشاره به افزایش موارد سرطان در جهان و نیز کشور بر ضرورت انجام کارهای تحقیقاتی در این زمینه تاکید کرد.

دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور نیروهای مسلح بر استفاده از فناوری های جدید و تکنولوژی های پیشرفته در علوم پزشکی و سلامت تاکید و تصریح کرد: از دیدن و شنیدن خبر ربات جراح، ساخته ایران بسیار خرسند شدم و معتقدم فناوری های پیشرفته، ثروت و قدرت آفرینی دارد.

وی همچنین از وزارت بهداشت خواست تا با وزارتخانه های صمت و کار و رفاه اجتماعی برای تبادل و تسریع برای دسترسی هرچه بهتر و بیشتر به این فناوری های پیشرفته همکاری های تنگاتنگ داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس