کد خبر 1530639
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
تهران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات به‌ویژه امروز تا فردا (۵ تا ۶ مهر) گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده با عبور متناوب سامانه بارشی از نواحی شمالی کشور و نفوذ زبانه‌هایی از آن به استان، آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در ارتفاعات به‌ویژه امروز تا فردا (۵ تا ۶ مهر) گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده در ارتفاعات بالادست به‌ویژه ارتفاعات شمال شرقی گاهی رگبار باران و رعدوبرق و رخداد مه و در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در روز شنبه (۸ مهر) با عبور موج ضعیفی از استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید در بیشتر نواحی مورد انتظار است.

طی دو روز آینده در بیشتر نواحی نیمه‌شمالی استان کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۶ مهر) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز جمعه ( ۷ مهر) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آبعلی با کمینه دمای ۸ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس