صعود ۶ ووشوکار ایران به نیمه نهایی و قطعی شدن کسب ۶ مدال برنز

با پیروزی الهه منصوریان، شجاع پناهی، افشین سلیمی و محسن سیفی، شش نماینده ایران ضمن قطعی کردن مدال برنز خود در مبارزات فردا برای صعود به فینال به دیدار رقبای خود می روند.

به گزارش مشرق، در سومین روز از مسابقات ووشو در بازی‌های آسیایی هانگژو، الهه منصوریان برای دومین مبارزه خود در وزن ۵۲- کیلوگرم به مصاف «سامرین التایف» از پاکستان رفت و با کسب برتری در این دیدار راهی مرحله نیمه نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

در این وزن ۹ سانداکار حضور دارند که منصوریان بعد از برتری مقابل «الینا گایدری» از نپال در مبارزه نخست، با کسب دومین پیروزی راهی نیمه نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد. وی برای صعود به فینال باید با «فلورنتینا» از اندونزی را پیش رو خواهد داشت.

شجاع پناهی در وزن ۶۰- کیلوگرم که در اولین مبارزه خود «یاس اسکندر» از یمن را شکست داده بود، امروز «عمرزانوف» از قرقیزستان را پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود کرد. افشین سلیمی نماینده ایارن در وزن ۶۵- کیلوگرم که دور نخست استراحت داشت، در پیکار با «ترونگ» از ویتنام صاحب پیروزی شد و راهی دیدار نهایی شد.

محسن محمد سیفی در وزن ۷۰- کیلوگرم در مبارزه امروز خود «پالتایف» از ترکمستان را شکست داد. وی دور نخست «سونگ» از کره جنوبی را از پیش رو برداشته بود. سیفی نیز با کسب دومین پیروزی به نیمه نهایی صعود کرد.

بدین ترتیب مدال برنز الهه و شهربانو منصوریان، شجاع پناهی، افشین سلیمی، محسن محمد سیفی و یوسف صبری، هر شش عضو تیم ملی ووشو در بخش ساندا قطعی شده و فردا برای صعود به فینال مبارزه خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس