کد خبر 1530117
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
محسن مهدیان

ضدانقلاب برای ماندن در صحنه دست به بحران سازی های دست ساز زده است. این جنون شیطانی ناشی از هوشیاری مردم است. اما بازهم بی حیثیت خواهند شد.

به گزارش مشرق، محسن مهدیان طی یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت:

یکم. خاطرتان هست روح الله عجمیان کجا و چه وقت شهید شد؟ درست زمانی که اغتشاشات در قوس نزول خاکسترشدن آتش‌ها بود. ماجرای بستن اتوبان کرج قزوین در حوالی بهشت سکینه و باقی ماجرا ... و سلاخی بهترین های این سرزمین.

چرا؟ ساده است. نیاز به خون بود تا همچنان سرخط خبرها بمانند.

دوم. رهبرانقلاب درباره تلاش دشمن برای برهم زدن امنیت فرمودند اینها به دنبال بحران سازی اند. تلاش می کنند نقاطی که در کشور می تواند بحران درست کند را تحریک کنند.

سوم. طی یک سال گذشته تلاش کردند با انواع دروغ سازی ها ایجاد بحران کنند و مردم را به خیابان بکشند. نشد. نتوانستند. در فراخوان ۲۵ شهریور بی آبرو شدند. مردم به آنها در نهایت هوشیاری بی اعتنایی کردند و رهزن های روح و روان مردم سرافکنده شدند. اما قدم بعدی چه بود؟ باید چه تدبیر می کردند؟

چهارم. کم بحران نساختند. اما این بحران تحریک کننده نبود. چرا؟ چون همزمان ثمرات تلاش های نهادهای انقلابی به چشم آمده بود. اینجاست که باید تصمیم متفاوتی می گرفتند. خون ریختن کمک می کند کشور دچار یک چالش جدی شود. خلاصه چون نقاط بحران سازی نیافتند رفتند به سمت بحران سازی دست ساز.

پنجم. شوخی نیست؛ ۳۰ انفجار در تهران خنثی سازی شد. وزارت اطلاعات ۲۸ تروریست را دستگیر کرد. این غیر از ۲۰۰ تروریستی است که در چند ماه اخیر در نقاط مختلف کشور دستگیر شدند. این غیر از ۴۰۰ بمبی است که خنثی سازی شده است‌ و این غیر از چند ده هزار اسلحه جنگی و شکاری است که طی این مدت کشف شده است.

ششم. بازگردیم به بند اول. حادثه حوالی بهشت سکینه و آن رفتار جنون آمیز با پلیس و در نهایت شهادت روح الله عجمیان. از مردم خون ریختند تا تقاص آگاهی و وطن پرستی و معرفت شان شود. و حالا تکرار همان روزهاست در ابعاد گسترده تر.

ضدانقلاب برای ماندن در صحنه دست به بحران سازی های دست ساز زده است. این جنون شیطانی ناشی از هوشیاری مردم است. اما بازهم بی حیثیت خواهند شد؛ همانطور که شدند و دست مریزاد به سربازان گمنام انقلاب.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    3 4
    مرز کشور بخاطر دلار باز کردید هرکی میاد میره میشه این
  • US ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    7 7
    ضد انقلاب هر چه بيشتر در تلاش فتنه هاىضد انسانى و ضد ايرانى باشند مردم آگاه و شجاع و وطن پرست ايران اجازه نفس كشيدن به اين جانيان عارى از شرف را نخواهند داد و عاقبت آنهارا به زباله دان تاريخ خواهند فرستاد و ضد انقلاب خود نيز ميدانن كه در مقابل هشيارى مرد ايران هيچ غلطى نميتوانند بكنند.
  • US ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    12 6
    ضد انقلاب هر چه بيشتر در تلاش فتنه هاىضد انسانى و ضد ايرانى باشند مردم آگاه و شجاع و وطن پرست ايران اجازه نفس كشيدن به اين جانيان عارى از شرف را نخواهند داد و عاقبت آنهارا به زباله دان تاريخ خواهند فرستاد و ضد انقلاب خود نيز ميدانن كه در مقابل هشيارى مرد ايران هيچ غلطى نميتوانند بكنند.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    22 6
    خدا قوت به سربازان گمنام امام زمان
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    19 7
    شهید مظلوم روح الله عجمیان .خون پاک جوانان انقلابی اسلام وانقلاب رو بیمه کرده
  • Puyamotlaq IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    18 6
    دست حق نگهدارتان دعای خواص درگاه ربوبیت بدرقه راهتان و تبریک سالروز امامت امام غائب از نظرتان. دست مریزاد
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    28 7
    خداوند پشت و پناه سربازان گمنام امام زمان عج باشند انشاالله
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    انشاالله دشمنان ایران اسلامی چه داخلی چه خارجی به حق زهرای مرضیه س نیست ونابود بشن امین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس