کد خبر 1529696
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۰
درگیری شدید نیمار با سرمربی الهلال/ ستاره برزیلی رختکن را به هم ریخت!

نیمار پس از تساوی الهلال برابر نوبهار با ژرژ ژسوس در رختکن درگیر شده و سپس از مدیران باشگاه اخراج او را درخواست کرده است.

به گزارش مشرق، نیمار تازه وارد الهلال شده ولی خیلی زود جنجال ساز شد. بعد از بازی الهلال مقابل نوبهار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا، وینگر برزیلی در رختکن با ژرژ ژسوس درگیر شده و سپس درخواست اخراج این مربی را داده است. در دیداری که الهلال به زحمت از شکست خانگی فرار کرد.

نیمار خوب بازی نکرد و گل هم نزد. او رفتارش در زمین نیز مطلوب نبود. در واقع، بازیکن سابق پی اس جی یک بار در خطر اخراج قرار گرفت و همچنین یک موقعیت گل نسبتا آسان را در محوطه جریمه از دست داد.

بدیهی است که پس از بازی در رختکن، ژسوس از او و همه بازیکنانش عصبانی بود و ستاره برزیلی را به شدت مورد توبیخ قرار داد. بر اساس گزارش کانال اسپورت ایتالیا و سایر رسانه های عربی، مدیران باشگاه عربستانی روز سه شنبه با ایجنت ژسوس دیدار کرده و نسبت به احتمال فسخ قرارداد این مربی در صورت عدم بهبود عملکرد تیم هشدار دادند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    5 0
    بازیکن سالاری در کشورهای با فوتبال توسعه نیافته موج می زند و همین در عقب ماندن انها نقش دارد ایران کشورهای عربی همه مثل هم هستند نیمار بی فرهنگ و مغرور است ازش رو دادن ندارد امیدوارم در ایران هم کسی استقبالش نرود
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    3 0
    اگه نیمار هنوز بازیش خوب بود که اروپایی ولش نمیکردن
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    2 0
    منتظر فروپاشی فوتبال سعودیه در آینده بسیار نزدیک باشید! این غیبگویی نیست بلکه یک آینده خوانی ساده براساس تجربیات مشابه است! با لباس پرزرق و برق نمیتوان معایب و قناسی هیکل را پوشش داد. مثل بستن طوق زرین بر گردن خر !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس