جذب ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت با برگزاری آزمون استخدامی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: اگر سازمان برنامه و بودجه تأیید نهایی کند، در سال ۱۴۰۲، بیش از ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت که شرایط لازم را دارند می‌توانند جذب دستگاه‌های مختلف بشوند.

به گزارش مشرق، علی محمد قادری در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی که با حضور وزیر رفاه در مدرسه استثنایی پسران ساریخانی برگزار شد، در خصوص اجرای آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت، گفت: همه امورات آن انجام شده است. سازمان اداری و استخدامی تأیید کرده و اگر سازمان برنامه و بودجه تأیید نهایی کند، در سال ۱۴۰۲، بیش از ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت که شرایط لازم را دارند می‌توانند در آزمون اداری و استخدامی شرکت کنند و جذب دستگاه‌های مرتبط با موضوع شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت اعلام می‌کند که بیش از ۲۰ دستگاه وظیفه تسهیلگری خدمات موردنیاز را در حوزه آموزشی، تربیتی و فضاهای تحصیلی دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی درباره زمان اجرای ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی توضیح داد: موضوع اجرایی شده است و دستورات خوبی را معاون اول رئیس جمهوری صادر و جلسات متعددی برگزار شده است.

رئیس سازمان بهزیستی در خصوص اجرای آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت، گفت: همه امورات آن انجام شده است. سازمان اداری و استخدامی تأیید کرده و اگر سازمان برنامه و بودجه تأیید نهایی کند، در سال ۱۴۰۲، بیش از ۳۸۰۰ فرد دارای معلولیت که شرایط لازم را دارند می‌توانند در آزمون اداری و استخدامی شرکت کنند و جذب دستگاه‌های مرتبط با موضوع بشوند.

قادری در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش چه تعداد از قبول شدگان از میان جامعه معلولان بودند، تصریح کرد: آمار باید توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شود و بعد از تأیید نهایی، گزینش و سایر مراحل باید تا سه ماه آینده اعلام شود.

در این برنامه همزمان با نواخته شدن زنگ مهر توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی میز خدمت سازمان بهزیستی با استقرار در این مدرسه به مشکلات خانواده‌های دانش آموزان در حوزه فعالیت‌های بهزیستی رسیدگی کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    0 1
    ممنون از اقای رئیسی که با اومدنش معلولان باسواد کشور رو استخدام میکنه..همشیره صددرصد نابینای من با لیسانس روانشناسی و حافط کل قران تو دولتهای قبلی فقط برای عکس گرفتن استاندار و فرماندار و تبلیغ خودشون بهره برده شد و فقط وعده های سرخرمن و امیدهای واهی به این دختر نابینا دادن و هیچوقت عمل نکردن..البته هیچوقت برای خرده حقوق این ادارات دنبال شغل نبود بلکه لازم بود برای امید معلولان جسمی از اونها در همه ادارات استفاده بشه..از ما که گذشت ولی امیدوارم دولت اقای رئیسی تا 6 سال دیگه هم مستدام باشه و بعد اون باز یدولت بیاد که خودشو از مردم بدونه و با کفش وارد خونه یا چادر این ملت شریف زجر کشیده نشه..باز امیدوارم گروه رسانه ای دولت دستاوردهای دوساله این دولت رو شفافسازی کنه که بدونن فرق رئیس جمهوری که برای رضای خدا در اول و بعد برای کشور و مردمش کار میکنه تا دولتی که رضایت کدخدا حتی بر رضایت خدا براش ارجحیت داره چقدر هست
  • مهدی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    0 0
    بسیار کار درستی کردید که گامی برای اشتغال معلولان برداشتید خدا خیرتان بدهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس