کد خبر 1529508
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
اولین شکست فصل یوونتوس در خانه رقم خورد/ جانشین بوفون به عصای بانوی پیر لگد زد!

بیانکونری در شب اشتباهات فردی مهلک بازیکنانش به خصوص شچنسنی، نخستین باخت خود در فصل جدید را متحمل شد

به گزارش مشرق، در دیداری از هفته چهارم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، یوونتوس در تقابلی خارج از خانه با نتیجه ۲-۴ مغلوب ساسولو شد.

در دقیقه ۱۳ مسابقه آرماند یورنته از پشت محوطه جریمه یوونتوس ضربه ای نه چندان محکم اما مواج را به سمت دروازه این تیم شلیک کرد که شچنسنی نتوانست توپ را به خوبی کنترل کند و با واکنش عجیب خود، یک گل را به ساسولو تقدیم کرد. یوونتوس پس از این اتفاق سراپا حمله شد و کمتر از ده دقیقه بعد به گل رسید. حرکت فدریکو کیه زا و ارسال دقیق و فوق‌العاده این بازیکن در نزدیکی دروازه به مدافع ساسولو برخورد کرد و وارد دروازه این تیم شد تا کار به تساوی کشیده شود، البته که دخالت وستون مک کنی و فشار این بازیکن، روی اشتباه ماتیاس وینا در باز کردن دروازه خودی بی‌تاثیر نبود. در دقیقه ۴۱ بازی اشتباه بازیکنان یوونتوس در بازی سازی و گردش توپ باعث شد ساسولو صاحب توپ شود و در پی یک حرکت سریع، براردی با ضربه ای دقیق و زیبا از پشت محوطه جریمه گل دوم تیمش را به ثمر رساند. نیمه اول با نتیجه ۱-۲ به سود ساسولو به پایان رسید.

نیمه دوم با فشار ساسولو آغاز شد اما پس از دقایقی یوونتوس کنترل بازی را در دست گرفت و موقعیت‌های نصفه و نیمه ای را روی دروازه حریف ایجاد کرد. در دقیقه ۷۸ بالاخره یوونتوس مزد حملات خود را گرفت و فدریکو کیه زا پاس نیکولو فاجولی را تبدیل به گل کرد. این اولین شوت در چارچوب شاگردان الگری در بازی بود! تنها ۴ بعد ضربه آرام یورنته به سمت چارچوب شچنسنی باز هم با اشتباه و دفع ناقص این دروازه‌بان همراه شد تا پینامونتی توپ باد آورده را به راحتی با ضربه سر وارد دروازه یوونتوس کند.

یوونتوس با این شکست ۱۰ امتیازی شد و به رده چهارم جدول سقوط کرد. ساسولو هم با ۶ امتیاز تیم یازدهم جدول است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس