چهار دستاورد اخیر دولت از نگاه حدادعادل

دکتر حدادعادل در جلسه اخیر شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب، از دستگاه های انتظامی و امنیتی جهت خنثی سازی تحرکات آشوبگران در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱ تقدیر کرد.

به گزارش مشرق، جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۲۹ شهریورماه با حضور اعضای حقیقی و حقوقی عضو شورا و به ریاست دکتر حدادعادل برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه نگاهی به روند یک ماه اخیر نشان از مدیریت قابل قبول اوضاع و آرامش در اقتصاد و جلوگیری از بروز التهاب و آشوب در کشور داشت به ذکر مواردی از دستاوردهای روحیه‌بخش جبهه انقلاب در مدت اخیر اشاره کرد.

ایشان در بخش نخست با اشاره به حضور بیش از چهار میلیون ایرانی در مراسم راهپیمایی اربعین امسال و شرکت قریب به ۱۴ میلیون نفر در مراسمات جاماندگان اربعین در سراسر کشور، این حضور مردم را که در کمال امنیت و آرامش و بدون بروز هیچ حادثه و رخدادی برگزار شد را نمادی از مدیریت و کار اجرایی ارزشمند جوانان انقلابی عنوان کردند و گفتند: مهم ترین اثر راهپیمایی اربعین، تاثیر روحی و معنوی این رفت و برگشت بود که نزدیک به بیست میلیون نفر جمعیت آمدند و اعتقاد دینی و انقلابی خودش را نشان دادند و این یک رزمایش مردمی بود که باید جزو دستاوردهای جمهوری اسلامی در نظر گرفت.

دکتر حدادعادل در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به تلاش‌های سردار رادان و همکارانشان در مواجهه پیشگیرانه و مقتدرانه با عوامل آشوب‌طلبی در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱، از اقدامات فراجا در مقابله با عناصر ضدانقلاب تقدیر و تشکر کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این زمینه با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده معاندین برای تکرار آشوب در کشور گفت: از ماه‌ها قبل دیدید که چه آواری از تبلیغات و تحریکات از ماهواره ها و شبکه های اجتماعی و ... انجام شد تا عده‌ای را فریب دهند و در روز ۲۵ شهریور به خیابان بکشانند حتی وزیر خارجه و رئیس جمهور آمریکا و مقامات رژیم صهیونیستی و ... شخصا از مردم ایران دعوت کردند تا به خیابان‌ها بروند اما شاید پنج درصد آن چیزی که اینها انتظارش را داشتند هم رخ نداد و طبق آماری که دادند از تعداد تجمعات در هیج جا بیش از پنجاه نفر در تجمع شرکت نکردند که نشان می‌دهد فراجا و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بسیار خوب و با تدبیر عمل کردند.

دکتر حدادعادل در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های موثر دستگاه دیپلماسی و سیاست خارجی دولت سیزدهم اشاره و با تقدیر از اقدام دولت در آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران در کشورهای خارجی گفت: گرفتن حق ایران از کشورهای غربی و آمریکا یک سیلی محکمی بود به بیچاره‌هایی که مدام به آمریکا و اروپا التماس میکنند که ایران را تحریم کنید. این کار خیلی معنا و پیام داشت.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در بیان چهارمین دستاورد جریان انقلابی در مدت اخیر به ثبات در بازار کالاهای اساسی و بهبود روند شاخص‌های کلان اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: خوش‌بختانه شاهد این هستیم که در مجموع، اقتصاد و بازار هم التهاب شدید نداشته و بازار ارز نیز تلاطم های خارج از کنترل ندارد و تنها در چند کالا نیاز به اهتمام بیشتر برای کنترل قیمت وجود دارد که وعده‌هایی نیز برای کاهش قیمت آن‌ها داده شده است.

همچنین طرح کالابرگ الکترونیکی هم به خوبی در حال اجرا است و تاثیر به سزایی در بهبود معیشت و تامین نیازهای غذایی خانوارهای کم برخوردار داشته است که باید هم از برنامه‌ریزان این طرح و هم مجریان آن تشکر نمود.

در ادامه این نشست گزارشی سفر دکتر روح‌الامینی رابط شورای ائتلاف استان خوزستان از سفر به این استان و دیدار با اعضای شورای استان و مسئولین استانی مطرح شد و سپس خانم دکتر قاسم پور معاون بانوان شورای ائتلاف نیز توضیحاتی در خصوص عملکرد و برنامه‌های معاونت مطرح کردند. همچنین تحلیلی در خصوص علل و عوامل شکست دشمنان در به آشوب کشاندن کشور در سالگرد اغتشاشات سال گذشته ارائه و بر لزوم دقت نظر نیروهای انقلابی و رصد دقیق اقدامات و برنامه‌های دشمنان برای مقابله هدفمند و موثر تاکید شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    33 1
    والا کالاها ثانیه می شمارد
  • ه IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    21 4
    ایشون خودش بک دستاورد جهانیه
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      4 0
      تو به صورت مصدری خلی ...2 ساعته دارم میخندم
    • ایرانی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
      3 20
      آمریکا تمام تحریمها را به ایران تحمیل کرده و از برجام نیز همه خارج شده اند و هیچ مزیتی هم از (برجام منحل شده )برای ایران نمانده پس چرا ایران به برجام پایبند مانده و دوربینها و نظارت آژانس را پذیرفته و عضو آژانس باقیمانده و سطح غنی سازی را افزایش نمیدهد؟؟این هم جزو دستاوردها میباشد که از درک من بالاتر است؟؟؟
  • بور بور IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    10 24
    غرب زدگی همچنان ادامه دارد..اما هر زمان به رنگی در می آید. حداقل از پس از پایان جنگ تحمیلی همان افراد و شبکه هایی که در پیش از انقلاب اداره فرهنگ و آموزش ایران را در اختیار داشتند از پستوهایشان بیرون آمدند..و تا اکنون در نهادهای مختلف فرهنگی و آموزشی- بعنوان مهمترین دستگاه استقلال ایران- نفوذ و حضور دارند. مرکز اصلی اداره کننده این جریان و شبکه نیز رایزنی فرهنگی فرانسه بوده است. و البته با همدستی دیگر رایزنی ها از جمله انگلیس و روسیه و آلمان و آمریکا. هر چند بین شان رقابت وجود دارد اما در تداوم نفوذ در ایران اشتراک نظر دارند. از جمله دسیسه های آنها این بوده که هر جا صحبت از نقد غرب زدگی بوده آن را در دهان افراد و یا نهادهایی گذاشته اند که بعنوان افراد بی سواد و یا نهادهای اقتدارگرا مشهور کرده اند، در برابر آن هر جا شیفتگی به غرب بوده و یا تحقیر فرهنگ و جامعه ایرانی و تبلیغ به اصطلاح فرهنگ و توسعه غربی آن را در دهان افراد و یا نهادهایی گذاشته اند که بعنوان افراد دانشمند و روشنفکر و نهادهای علمی تبلیغ کرده اند! نهایت و خط اصلی این جریان در ایران ..همچنان در ادامه آنچه ادوارد بروان با تربیت افرادی همچون مینوی ..تا ایرج افشار انجام داد آن است که ایرانیان در نهایت می باید تصحیح گر متون باشند..و نظریه پردازی در مورد فرهنگ و جامعه ایران کاری غربی هاست!- دستگاه مبتذل شرق شناسی- برای این شبکه تفاوت ندارد دولت روی کار آمده در ایران به اصطلاح اصول گرا باشد یا اصلاح طلب! یا حتی فرقی ندارد نظام حاکم بر ایران جمهوری اسلامی باشد یا هر نام دیگری! آنها همیشه حضور دارند اگرچه نام شان ممکن است فرق کند از سیرت و منش شان یکی است. هر چند در برخی برهه ها در زمانیکه دستگاه نظارتی دچار اختلاش شده باشد همان نامهای قبلی - پشت پرده- هم رو می آیند. مثلا خانواده بور بور ها . طبق اسناد فراماسونی منتشر شده توسط موسسه پژوهشی وزارت اطلاعات، داریوش بور بور از جمله اساتید ماسون است ، فردی که در کنار محمدرضا و فرح پهلوی در قبل از انقلاب در پروژ های کلان به اصطلاح معماری و هنری می بینیم.... فردی که پس از انقلاب و فرار از ایران به فرانسه رفت و در کنار یار شاطر ماسون و بهایی به هدایت شبکه نفوذ در ایران پرداخت..و از زمان دولت احمدی نژاد کم کم در ایران آفتابی شد..تا اینکه در دولت روحانی در دانشگاه ها و
  • بوربور2 IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    18 2
    تا اینکه در دولت روحانی در دانشگاه ها و موسسات پژوهشی به سخنرانی پرداخت..و اکنون هم در دولت به اصطلاح انقلابی در همه جا حضور دارد. همین چند روز پیش در بنیاد ایرانشناسی در کنار رجبی ها به ایفای نقش پرداخت... بردار دو قو لوی این ماسون..به نام حبیب بور بور ..پشت پرده جریان به اصطلاح نو اصول گرا است..داماد وی به نام مجتبی رضاخواه از اعضای مجلس فعلی است..فردی که قرار بود بنابر نقش شبکه نفوذ فرهنگی ..در کسوت وزیر علوم دولت رئیسی نشانده شود. پدر رضا خواه در زمان احمدی نژاد پشت پرده تعیین وزرا و مدیران بود..و مدتی توسط نهادهای امنیتی دستگیر شد... البته اکنون هم وزارت علوم دست ماسون های تعلیم یافته در فرانسه است... جریان ماسونی در ایران معاصر چند چهره داشته است: یک چهره اسلام گرای تکفیری ، یک چهره غرب گرای تکفیری، یک چهره غرب ستیز تکفیری ، ... چهره اسلام گرای تکفیری مانند آنچه اکنون نمودهای آن را در فرقه پایداری می بینیم..آنها ادامه جریان انحرافی انگلیسی شیخی هستند، ..هانری کربن و ادوارد بروان از جمله طراحان آن در ایران به ویژه در بنیانگذاری آن برای ایران پس از انقلاب بودند. جریان غرب گرای تکفیری..در چهره به اصطلاح روشنفکرانی همچون تقی زاده و.... جریان غرب ستیز تکفیری..در چهره افرادی همچون احمد فردید- وی نقش ش بعنوان یکی از اعضای شبکه ماسون این بود که جریان انتقادی اسلام گرای اصیل همچون مرتضی مطهری را به تکنیک ستیزی و علم ستیزی تقلیل دهد..افرادی همچون مرتضی مطهری مخالف تکنولوژی و علم نبودند منتقد لا ابالی گری و غرب زدگی فرهنگی مبتذل بودند... هر سه جریان تکفیری هم زبان تند و فحاش داشتند ..زیرا می خواستند در همه حوزه ها چهره ای زشت از ایران به جهان مخابره نمایند. جالب است هر سه جریان هم به شبکه های ماسونی شرق شناسی فرقه ساز انگلیسی اروپایی ..مانند هانری کربن و ادوارد بروان در ارتباط بودند...
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
      0 0
      عمو! ادب و ادیب و ادبیات را از ساحت پست سیاست دور کن! مشکلت حل میشه! ار کجا معلوم این توهمات آشفته سیاسی شما خود از دسایس سیاسی محافل خاصی نشات نگرفته باشد؟!!
    • مسلم ایزدیخواه IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
      0 0
      وزارت صمت و اقتصاد و ورزش هم ماسونی هستند مانند تعرفه دلالانه در واردات خودرو کیست که فریادرس باشد رئیسی رای گرفت تا فلان وزیر برکنار و فلان وزیر پیشنهادی نصب و باز همان آش و همان دام بیدار کیست؟
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    0 0
    حداد عادل رئیس شورای ائتلاف
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    30 1
    له شدن قشر متوسط و صیف زیر بار تورم و افزایش وحشتناک قیمت ها و عدم افزایش حقوقها متناسب با تورم واقعی نه تورم خیالی نیز از دستاورد ها می باشد
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    1 1
    بايد
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    3 12
    بنده هر گاه نام جناب حداد عادل را مي شنوم و يا تصوير ايشان را مي بينم فوراً به ياد « فلسفه » مي افتم ! ، زيرا ايشان دانش آموخته فلسفه و احتمالاً مدرس فلسفه بوده اند ، چون اين چنين بوده اند پس توقع مي رود كه ايشان جملات فلسفي هم بگويند
  • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    18 1
    مثل این که تو ای آن زندگی نمی کند و حرف از ثبات قیمت می زن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس