کد خبر 1528666
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
دستگیری ۳ عضو مرتبط با گروهک های تجزیه طلب در ایلام

رئیس کل دادگستری ایلام گفت: ۳ نفر از عناصر مرتبط با گروهک های کردی ضدانقلاب و تجزیه طلب در ایلام دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، عمران علی محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام، شامگاه چهارشنبه گفت: شبکه چند نفره از عناصر مرتبط با گروهک های کردی ضدانقلاب و تجزیه طلب در استان که در سالگرد اغتشاشات ۱۴۰۱، اقدام به نصب پرچم مجعول کردستان در چند نقطه اطراف شهر ایلام در نیمه های شب کرده بودند و با تهیه فیلم و عکس و انتشار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی عناصر گروهکی در شمال عراق، با هدف تبلیغ برای گروهک، تحریک اذهان برای حضور در اغتشاش نموده بودند شناسایی و تا کنون ۳ نفر از ایشان دستگیر شده اند.

وی افزود: شبکه مرتبط با عناصر تجزیه طلب، قصد انجام اقدامات سوء داشتند که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و با دستور قضایی بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام یادآور شد: این افراد قصد اقدامات ایذایی از جمله نصب پرچم تجزیه طلبانه در چند نقطه شهر در نیمه شب و قصد تعرض به برخی اماکن عمومی و ایجاد نا آرامی و اغتشاش در نقاط مختلف استان را داشتند که به دلیل هوشیاری مدافعان امنیت در یگان‌های نظامی، انتظامی و جامعه اطلاعاتی و معاضدت قضایی موفق نشدند.

وی عنوان کرد: این افراد با حضور در نقاط مختلف شهرستان ایلام و نصب پرچم گروهک، فیلم برداری از حضور نیروهای حافظ امنیت و اقدام به انتشار آن در فضای مجازی نموده بودند.

چند روز اخیر نیز طی عملیاتی در شهرستان آبدانان کارگاه تهیه و تولید بمب دست ساز مورد ضربه قرار گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    0 1
    عدم برخورد قاطع باعث جری تر شدن این افراد میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس