پولادگر: ۲ یا ۳ محل برای ساخت ورزشگاه جدید در تهران جانمایی شده/ بازسازی آزادی از ساخت مجدد آن سخت‌تر است

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت که ۲،۳ مکان برای ساخت ورزشگاه جدید در تهران مشخص شده است اما هنوز قطعی نشده است.

به گزارش مشرق، سیدمحمد پولادگر پیش از برگزاری دیدار پرسپولیس - النصر درباره آماده‌سازی ورزشگاه آزادی گفت: ما گفتیم که شرایط برای برگزاری مسابقه مهیاست، البته این روند ادامه خواهد داشت تا شرایطی که می‌خواهیم مهیا شود.

وی در واکنش به این موضوع که ساخت یک ورزشگاه در طول دو تا سه سال انجام می‌شود، اما بازسازی ورزشگاه آزادی بیش از روند ساختش طول کشیده است، تصریح کرد: آنهایی که اهل ساخت و ساز هستند می‌دانند از صفر ساختن خیلی راحت‌تر است تا چیزی را بخواهید بازسازی کنید.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه بازی‌های ملی و همچنین بازی‌های نساجی در لیگ قهرمانان هم در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و فشار مسابقات مشکلاتی برای حفظ و نگهداری این ورزشگاه به وجود می‌آورد، خاطر نشان کرد: به هر حال کار سختی است. فقط این را بگویم که اراده دولت و وزارت ورزش همه بر این است که این استادیوم که از سرمایه‌های ملی است در شرایط خوبی قرار بگیرد و تلاش کنیم که آن را حفظ کنیم.

پولادگر در پاسخ به این پرسش که غیبت تماشاگران در دیدار پرسپولیس و النصر چقدر تأثیرگذار است، گفت: واقعاً تماشاگران روح مسابقات ورزشی هستند.

وی درباره اینکه رئیس‌جمهور اعلام کرده است یک استادیوم زیبا برای شهر تهران ساخته شود، گفت: از جزئیات و ریز صحبت‌های رئیس‌جمهور اطلاع ندارم، ولی اطلاع دارم که وزارتخانه از مدت‌ها پیش پیگیر بود و رئیس‌جمهور موافقت کرد و اینکه رسماً اعلام شد دلالت بر این است که با تمام توان و تلاش‌مان بتوانیم یک استادیوم خوب بسازیم. دو یا سه جا برای ساخت ورزشگاه جدید جانمایی شده، ولی هنوز قطعی نشده است. یکی از جاهایی که مشخص شده است نزدیک فرودگاه امام (ره) است، ولی هنوز قطعی نیست و اجازه بدهید که من چیزی اعلام نکنم. مطلبی که رئیس جمهور اعلام کرد نوید این را می‌دهد که دولت تمام حمایتش را می‌کند تا ما در آینده یک استادیوم آبرومند داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    شما لازم نیست راه را برای دزدها هموار کنید , همان ورزشگاه آزادی را بازسازی کنید کافیه.
  • موسی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۱
    0 0
    ورزشگاه باید توسط بخش خصوصی ساخته شود تا سریع به اتمام برسد
  • علیرضا IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
    0 0
    بهترین مکان منطقه چیتگر هستش هم منطقه مدرن و هم نزدیک تهران هم زمین زیاد داره ولی نزدیک فرودگاه امام خیلی از تهران دور میشه و تماشاگرها به مشکل میخورن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس