کد خبر 1528161
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
نیکول پاشینیان

رسانه‌های ارمنی اعلام کردند پس از آغاز عملیات نظامی جمهوری آذربایجان در قره‌‎باغ، شورای امنیت ملی ارمنستان به ریاست نخست‌وزیر این کشور در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های ارمنستانی اعلام کردند که هم‌اکنون نشست شورای امنیت ملی ارمنستان به ریاست نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر این کشور در حال برگزاری است.

دستور کار این جلسه بررسی اقدامات نظامی گسترده امروز جمهوری آذربایجان در منطقه قره‌باغ است.

ساعاتی پیش رسانه‌های ارمنستان با انتشار تصاویری اعلام کردند که نیروهای جمهوری آذربایجان شهر «خان‌کندی»، مرکز منطقه قره‌باغ را گلوله‌باران کردند. وزارت دفاع ارمنستان نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای جمهوری آذربایجان با سلاح‌های دقیق مواضع نظامی ما را بمباران کردند.

رسانه‌های محلی اعلام کردند باکو در پی آغاز این عملیات حریم هوایی خود را به روی ارمنستان بسته است.خبرگزاری فرانسه نیز از شنیده‌شدن صداهای انفجار در مرکز قره‌باغ خبر داد.

گفته می‌شود که یکی از اهداف جمهوری آذربایجان از عملیات نظامی امروز اعمال فشار به ارمنستان و تلاش برای ایجاد دالان زنگزور است؛ جمهوری اسلامی ایران بارها در بالاترین سطح نظامی و سیاسی هشدار داده که ایجاد دالان زنگزور و هر گونه اقدام برای ایجاد تغییرات ژئوپلیتیکی در شمال‌غربی ایران خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

عملیات نظامی نیروهای نظامی جمهوری آذربایجان در منطقه قره‌باغ از ساعاتی پیش آغاز شده و همچنان این عملیات در جریان است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    🤣🤣🤣
  • مهرداد IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    ایران ضعیف ضعیف تر از همیشه
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    ایران خودش کوردهای مسلح در خاک اقلیم را (به حق ) تحمل نکرد حالا به چه دلیل از ارامنه ا اشغالگر در قره باغ داخل خاک آزربایجان میخواهد حمایت کند ؟؟!! مگر امام نفرمودند قره باغ خاک اسلام است پس بقیه حرفها چیه ؟؟
  • جمال IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    برادر ارمنی شما که نیروی نظامی یا سلاح نظامی در قره باغ نداری چرا دادت به هوا بلند شده که مارا زدند وکشتند وبردند در داخل هیچ کشوری نیروی نظامی خود مختار که تابع دولت مرکزی نباشد وجود ندارد سرزمین قره باغ متعلق به اذربایجان امروزی جزیی از خاک ایران بوده وبه ارمنستان تعلق ندارد مردم ارمنی مذهب در خانکندی ساکن هستند
  • ایرانی IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    بوی جنگ شدید میاد خدا رحم کنه!!!!
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    1 1
    ایران درمقابل امریکا و اسرائیل ظاهرا ایستاده اما با طالبان و علی اف مماشات می کند !
    • من IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      ماماشات نمیکنه حساب کار دستش اومده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس