نمایش دستاوردهای جدید نیروهای مسلح در رژه 31 شهریور

مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران گفت: ارتش و سپاه پاسداران آنچه جدیداً در اختیارشان قرار گرفته را در روز ۳۱ شهریور در معرض نمایش عموم قرار خواهند داد.

به گزارش مشرق، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران در نشست خبری تشریح جزئیات برگزاری این مراسم،‌ ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، گفت: امسال نیز همانند سال‌های قبل در چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس رزمندگان عزیزمان در جنگ تحمیلی، رژه سراسری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و فراجا در روز ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نقشه‌های شوم دشمنان خارجی و داخلی نظام مقدس جمهوری ایران برای ایجاد مشکل برای کشور عزیزمان، برگزاری رژه نیروهای مسلح امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این راستا، برادران عزیز نظامی و انتظامی ما در تلاش‌ها و کوشش‌های خود به دنبال این هستند تا اقتدار بسیار خوبی را از حضور نیروهای مسلح اعم از نیروهای پیاده، زرهی، هوایی، دریایی و یگان‌های محمول نیروهای مسلح را در ۳۱ شهریور برگزار کنند.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه مسئولیت برگزاری رژه تهران و پایتخت کشور عزیزمان ایران اسلامی با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مشخصاً با مسئولیت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: رژه نیروهای دریایی نیز در بندرعباس با مسئولیت برادران عزیزمان در ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم رژه که از ساعت ۸ صبح ۳۱ شهریورماه از مقابل حرم مطهر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد، آخرین تجهیزات، دستاوردها و تسلیحاتی که به سازمان نیروهای مسلح ما اعم از ارتش سپاه و نیروهای انتظامی واگذار شده به نمایش در خواهد آمد و یگان‌های پیاده ما از مقابل قرآن مجید و تمثال امام بزرگوار و رهبر فرزانه انقلاب با حضور مسئولین کشوری و فرماندهان عالی رتبه نظامی کشورمان رژه خواهند رفت.

مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران با اشاره به سایر ابعاد این مراسم، بیان کرد: نکته بسیار حائز اهمیت که امسال با توجه به شرایط یک نگاه ویژه نسبت به آن در حال برنامه‌ریزی است و انجام خواهد شد، حضور فعال اقوام و مذاهب مختلف کشورمان است. در این مراسم،‌ جمع قابل توجهی به نمایندگی از اقوام کرد، لر، ترکمن، عرب و بلوچ ما به صورت فعال در قالب گردان‌های رژه‌رونده و تعداد قابل توجهی از نخبگان و سران قبایل و عشایر اقوام مختلف کشور نیز به عنوان مهمان ویژه در این مراسم حضور دارند.

وی افزود: جمع قابل توجهی از وابستگان نظامی کشورهای مختلف که در ایران اسلامی سفارتخانه دارند نیز در مراسم رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت.

سردار پورجمشیدیان، توجه به مسائل محتوایی در برگزاری رژه نیروهای مسلح در ۳۱ شهریورماه را یکی از نکات بسیار حائز اهمیت دانست و گفت:‌ جدای از اقداماتی که برادران عزیز من در نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای توجه به محتوای غنی برگزاری این مراسم دارند، حضور فعال جمع قابل توجهی دف‌نوازان قوم کرد را داریم که با توجه به در پیش بودن عید با سعادت میلاد پیامبر عظیم الشأن اسلام و جشن‌های ماه ربیع الاول، برنامه متفاوتی را نسبت به سال‌های قبل در حال انجام هستیم.

وی از استفاده از شعارهای متفاوت نسبت به رژه سال‌های قبل خبرداد و افزود:‌ با توجه به شرایط و مناسبت‌هایی در پیش رو نسبت به شعارهایی که امسال رزمندگان عزیز رژه رونده کاملاً محتوای شعارها نسبت به سال قبل متفاوت است که امیدوارم همرزمان ما بتوانند این برنامه را به خوبی به نمایش بگذارند و مردم عزیز ما استفاده کنند.

مسئول برگزاری رژه نیروهای مسلح در تهران، گفت: امیدواریم به فضل خداوند، مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور باعث شادی، نشاط، امید، هماهنگی و همدلی بیشتر ملت بزرگوارمان با نیروهای مسلح شود و امید آن‌ها نسبت به آمادگی‌های ما بیشتر شود. همچنین، برگزاری موفق این مراسم در سراسر کشور موجب امیدافزایی دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان و باعث سرشکستگی و ضعف دشمنان انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان شود.

وی ادامه داد: آنچه ما در پی آن هستیم بازدارندگی نیروهای مسلح ما از این حضور مقتدرانه به دنبال کسب آن هستند که امیدوارم آنها نسبت به برآوردهای خود نسبت به نیروهای مسلح ما و کشور عزیزمان به اشتباه نیفتد.

سردار پورجمشیدیان در پاسخ به سوالی درخصوص حضور دستاوردهای جدید نیروهای مسلح در رژه ۳۱ شهریورماه،‌ خاطرنشان کرد: قطعاً آنچه ما در جلساتی که با نمایندگان نیروهای مسلح داشتیم دستاوردهایی و آخرین تجهیزات و تسلیحات که وارد سازمان رزم نیروهای مسلح شده البته آن بخش که مجاز هستند در معرض نمایش عموم قرار خواهند داد.

وی افزود: ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خصوصاً مجموعه هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح آنچه به تازگی در اختیارشان قرار گرفته را رونمایی خواهند کرد که در روز ۳۱ شهریور در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت و اطلاعات آن توسط نمایندگان نیروهای شرکت کننده به اطلاع خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
    0 0
    پس با این حساب رژه نیست بیشتر شبیه فستیواله، خب عملیات ژانگولر بازی هم اضافه کنید!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس