نشست رییس جمهور با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکایی برگزار شد

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در نخستین برنامه سفر خود به نیویورک گفت‌وگویی صریح و رودررو با مدیران ارشد رسانه‌های آمریکا برگزار کرد و با آرامش و حوصله به سوالات مختلف آنان پاسخ داد.

به گزارش مشرق، سردبیران رسانه های آمریکایی پرسش هایی در زمینه های آزاد سازی اموال بلوکه شده ایران، تبادل زندانیان میان تهران واشنگتن و احتمال توافق هایی دیگر بین ایران و آمریکا، آینده روابط منطقه‌ای ایران با همسایگان خود از جمله مصر، بحرین، امارات و عربستان را مطرح کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل بامداد بامداد امروز (دوشنبه ۲۷ شهریور) با بدرقه حجت الاسلام قمی نماینده مقام معظم رهبری، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و جمعی از وزرا و اعضای هیات دولت در صدر هیات سیاسی عازم نیویورک شد.

سخنرانی در مجمع عمومی، دیدار با سران کشورها و سخنرانی در جمع ایرانیان مقیم، از جمله برنامه‌های آیت الله سید ابراهیم رئیسی در این سفر خواهد بود.

رئیس جمهور همچنین در نشست‌هایی با گروه‌ها و افراد مرجع سیاسی، اجتماعی، مذهبی و رسانه‌ای در آمریکا به تشریح مواضع کشورمان و نیز پاسخ به سوالات آنان خواهد پرداخت.

نشست‌های سالانه مجمع عمومی به‌عنوان مهم‌ترین رویداد بین‌المللی، فرصت مناسبی برای رایزنی‌های سیاسی بین‌المللی است که به دلیل حضور اکثر مقامات بلندپایه کشورهای جهان گفت‌وگوهای دوجانبه را نیز فراهم می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    3 2
    خدا کنه با مذاکره مثبت با آمریکا منجر به رفع تنش و رفع تحریم ها و عزت و سربلندي مردم‌ شود تنش زائی و شاخ و شانه کشیدن فقط فقر برای مردم به ارمغان آورد و برای مسوولان و نمایندگان مجلس رفاه و بی دردي
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
      0 0
      بعد از اینهمه تحریم و دشمنی علنی چرا فکر می‌کنی آمریکا اگه بتونه به تو کمک کنه این کار رو میکنه؟! مگه تا حالا از آمریکا بجز دشمنی چیزی دیدی؟
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۸
      0 0
      تجربه بارها نشون داده اون امیدی که به آمریکا باشه قطعاً نا امید میشه دیدگاهت عوض کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس