کد خبر 1527181
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
بایدن زیاد پیر نیست اما به شدت بی‌کفایت است

رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای گفت که جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ زیاد پیر نیست اما به شدت بی‌کفایت است.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با انتقاد از «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا برای نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ گفت که سن و مناسب بودن برای بالاترین پست، موضوعات جداگانه‌ای هستند.

وی که این سخنان را در جریان یک مصاحبه مطرح می‌کرد، گفت بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ «بسیار پیر نیست» اما «به شدت بی‌کفایت» است.

ترامپ که در حال حاضر ۷۷ سال دارد، خود را برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ و رقابت احتمالی با «جو بایدن» رئیس جمهور ۸۰ ساله آمریکا آماده می‌کند.

پیشتر نیز رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه لاف‌زنی‌ها درباره بازگشت خود به کاخ سفید، مدعی شد عدم پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴، پایان آمریکا خواهد بود.

ترامپ در مصاحبه با رسانه‌های آمریکایی، انتخابات سال آینده را مهمترین انتخابات در تاریخ آمریکا توصیف کرده و مدعی شد اگر به‌عنوان رئیس جمهور بعدی انتخاب نشود، کشورش به آخر خط می‌رسد.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی درباره ادعاهای خود توضیح داد: «اگر من در انتخابات پیروز نشوم، به نظرم کشور ما به پایان رسیده است. از نظر من، این مهمترین انتخابات است. زیرا در دوران ریاست جمهوری جو بایدن، آمریکا در حال حرکت به سمت جهنم است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس