کد خبر 1527161
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
کامبک منچسترسیتی برای صدرنشینی/ مدعی جدید شیاطین‌سرخ را نابود کرد!

تیم منچسترسیتی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با پیروزی مقابل وستهام صدرنشین شد درحالیکه تیم همشهری یعنی منچستریونایتد شکست تلخی را متقبل شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های منچسترسیتی و وستهام از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه ۳-۱ به سود شاگردان پپ گواردیولا به پایان رسید.

در نیمه نخست این مسابقه این تیم میهمان بود که توسط جیمز وارد پروز با پاس ولادیمیر کوفال در دقیقه ۳۶ وستهام را پیش بیندازد تا نیمه اول بازی با برتری شاگردان دیوید مویس به پایان برسد.

اما در نیمه دوم منچسترسیتی به بازی برگشت و با گل‌های جرمی دوکو در دقیقه ۴۶ برناردو سیلوا در دقیقه ۷۶ و ارلینگ هالند در دقیقه ۸۶ نتیجه را با سه گل به سود سیتی عوض کردند.

منچسترسیتی با این پیروزی ۱۵ امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد.

تیم وستهام نیز با این نتیجه و ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفت.

در بازی دیگر امشب تیم‌ منچستریونایتد در اولترافورد میزبان برایتون بود و درنهایت با نتیجه ۱-۳ مقابل این تیم شکست خورد تا شاگردان تن هاخ در ادامه فصل نه چندان خوبشان یک شکست خانگی تلخ را تجربه کنند.

تیم برایتون در نیمه نخست و در دقیقه ۲۰ توسط دنی ولبک به گل اول رسید و شیاطین سرخ در دقیقه ۴۰ به گل تساوی رسیدند اما با اعلام کمک داور ویدیویی این گل مورد قبول واقع نشد تا منچستری‌ها بازنده به رختکن بروند.

در نیمه دوم باز هم این تیم برایتون بود که به گل رسید و پاسکال گراس در دقیقه ۵۳ اختلاف را با یونایتد به ۲ گل رساند و در ادامه تیم برایتون توسط جائو پدرو در دقیقه ۷۱ به گل سوم رسید تا عملا کار یونایتد را در این بازی تمام شود.

بعد از گذشت ۲دقیقه از این گل منچستری‌ها توسط هانیبال مجبری در دقیقه ۷۳ به اولین گل منچستر رسیدند اما زمان برای جبران گل‌های خورده کافی نبود تا شاگردان تن هاخ شکست دیگری را در لیگ جزیره تجربه کنند.

منچستریونایتد با این شکست و ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

تیم برایتون نیز با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و بالاتر از آرسنال به رده چهارم صعود کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 0
    لعنت به شما غربزده ها و کامبک گفتنتون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس