پیروزی قاطع النصر با درخشش رونالدو/ شکست سنگین الاهلی پرستاره

باشگاه النصر با خرید چهره‌های جدید و سرشناس ارزش خود را از ۷۸ میلیون یورو به ۱۹۵ میلیون یورو افزایش داد.

به گزارش مشرق، النصر عربستان در دو فصل اخیر تغییر و تحول گسترده‌ای داشته است.

النصر فصل قبل توانست کریستیانو رونالدو را جذب کند و آمدن این بازیکن باعث شد تا مجموع ارزش بازیکنان تیم در وبسایت ترانسفر مارکت به ۷۸ میلیون یورو برسد.

اما اوج کار النصر در تابستان سال جاری بود که ۷ بازیکن جدید جذب کرد. اوتاویو، سادیو مانه، آمریک لاپورته، سیکو فوفانا، مارسلو بروزوویچ، الکیس تلس و راغد النجار بازیکنانی بودند که به النصر پیوستند.

گران‌ترین خرید النصر در تابستان سال جاری اوتاویو بود که با ۳۵ میلیون یورو به تیم پیوست و بعد از او هم فوفانا بود که با ۳۲ میلیون یورو راهی این تیم شد.

و اما گران‌ترین بازیکن داخلی النصر عبدالرحمان غریب است که ۲.۵ میلیون یورو ارزش‌گذاری شده است.

باشگاه النصر با خرید چهره‌های جدید و سرشناس ارزش خود را از ۷۸ میلیون یورو در فصل قبل به ۱۹۵ میلیون یورو افزایش داد.

روزنامه سعودی اسپورت از النصر کنونی با لقب منچسترسیتی شرق یاد کرد و نوشت: حضور بازیکنان بزرگ و جدید در النصر باعث شده است تا این تیم برای پیروزی در هر بازی به میدان رود. النصر به تیمی تبدیل شده است که به راحتی شکست نمی‌خورد. النصر با هدایت کاسترو فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد و اخیرا هم توانست قهرمانی در جام باشگاه‌های کشورهای عربی را آن هم با شکست الهلال به دست آورد. آنها به منچستر سیتی شرق تبدیل شده‌اند اما آیا می‌توانند انتظارات هواداران خود را برآورده و به تیم نخست آسیا تبدیل شوند؟

النصر در لیگ عربستان از ۵ بازی خود ۳ پیروزی و ۲ شکست را تجربه کرده است. این تیم در آغاز لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس