کد خبر 1526981
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
ناسا: هیچ مدرکی برای اثبات «فرازمینی» بودن بشقاب پرنده‌ها وجود

بررسی‌های سازمان فضایی آمریکا «ناسا» در زمینه «بشقاب پرنده‌ها» با تمرکز بر «اشیاء پرنده ناشناس»، نشان می‌دهد هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این پرنده‌ها منشا فرازمینی دارند.

به گزارش مشرق، بیل نلسون، مدیر سازمان فضایی آمریکا، در یک کنفرانس خبری گفت: «ماهیت این بشقاب پرنده‌ها هنوز به طور کامل مشخص نشده است اما مطالعات ناسا نشان می‌دهد که بشقاب پرنده‌ها از منابع فرازمینی نمی‌آیند.»

به گفته نلسون، امکان فعالیت فناوری ناشناخته موجودات فضایی در جو زمین وجود دارد اما با توجه به نبود اطلاعات ضروری، استفاده از هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و تکنیک‌های جمع‌آوری روشمند داده‌ها می‌تواند به پیشبرد تحقیقات بشقاب پرنده‌ها کمک کند.

یک افسر سابق اطلاعاتی نیروی هوایی آمریکا روز ۲۶ ژوئیه، در کنگره ایالات متحده به قانونگذاران گفت که آنها در رابطه با اطلاعات مربوط به پدیده‌های هوایی ناشناخته، مانند اشیاء ناشناس پرنده‌، بی‌خبر نگه داشته شده‌اند.

دیوید گراش از سال ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ میلادی در کارگروه ویژه پدیده‌های هوایی ناشناس دفتر اطلاعات نیروی دریایی که در مورد بشقاب پرنده‌ها تحقیق می‌کرد، فعالیت داشت.

وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون اما ادعاهای این مقام پیشین اطلاعاتی در مورد سرپوش گذاشتن در مورد پدیده‌های هوایی ناشناخته را رد کرد.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ای گفت که بازرسان «هیچ اطلاعات قابل تاییدی برای اثبات ادعاهایی مبنی بر اینکه برنامه‌های مربوط به در اختیار داشتن یا مهندسی معکوس مواد فرازمینی در گذشته وجود داشته یا در حال حاضر وجود دارد، پیدا نکرده‌اند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • از شهرستان سراب IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 0
    سازمانهای اطلاعاتی و جاسوسی دنیا مخصوصا امریکا بقدری لایه لایه و محافظه کار عمل میکنند و با انتشار دادن شایعات فرازمینی برای اجسام پرنده تا مردم دنیا و حتی سازمانهای علمی دنیا رو هم فریب دهند تا ناشناس مانده و اقدام به جاسوسی بکنند ببینید اونقدر مخفی کار هستند که حتی سازمان ناسا وارد میدان شده و اطلاعی از انها نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس