واشنگتن اِبایی از کشته‌شدن نظامیان دیگر کشورهای عضو ناتو ندارد

شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد که آمریکا به راحتی نظامیان دیگر کشورهای عضو ناتو را به کشتن می‌دهد.

به گزارش مشرق، شورای امنیت ملی روسیه، تاکید کرد که آمریکا به آسانی جان نظامیان دیگر کشورهای عضو ناتو را به خطر می‌اندازد.

شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به سیطره آمریکا بر ناتو تصریح کرد: واشنگتن بدون اینکه جان نظامیان خود را به خطر بیاندازد، به راحتی نظامیان دیگر کشورهای عضو ناتو را به کام مرگ می‌فرستد.

این شورا در ادامه با اشاره به فشارهای کشورهای غربی به دیگر کشورها جهت پیروی از سیاست‌های آنان تصریح کرد: سفرای آمریکا، انگلیس و فرانسه تلاش کردند که هیئت‌های دیگر کشورها را به عدم حضور در نشست امنیتی شورای امنیت ملی روسیه مجبور کنند.

همچنین شورای امنیت ملی روسیه ضمن اشاره به فعالیت‌های جاسوسی برخی کشورها در روسیه بیان کرد: در سال‌های گذشته، اقدامات صدها نیروی دستگاه‌های اطلاعاتی بیگانه و دیگر افرادی که در اقدامات مخرب ضدروسیه و شرکای آن دست داشتند، خنثی شد.

این نهاد امنیتی روسی در ادامه به ساختار شورای امنیت سازمان ملل متحد و لزوم تغییر آن نیز اشاره کرد و اعلام کرد: گسترش شورای امنیت سازمان ملل متحد و دربرگرفتن برخی کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکای جنوبی به شدت ضرورت یافته است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    1 0
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان خادمین کاخ کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    1 0
    روسیه ولی ابا دارد. ؟
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۵
    0 0
    جنگ اکراین تاریخ ساز خواهدبود طرف پیروز جنگ چه روسیه باشد چه ناتو سیلی های بیشترو سنگینتری بر طرف شکست خورده خواهد زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس