جزئیات توقیف نفتکش خارجی حامل سوخت قاچاق در خلیج‌فارس

دریادار دوم شیر علی گفت: رزمندگان نیروی دریایی سپاه با هوشیاری، تسلط و دقت عمل، تمامی اقدامات غیر قانونی شناورهای تجاری و نظامی فرا منطقه ای را رصد و با اقتدار به ماموریت خود می پردازند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه؛ دریادار دوم پاسدار شیرعلی جانشین فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه در گفت و گویی به تشریح جزئیات توقیف نفتکش های حامل سوخت قاچاق با پرچم های کشورهای پاناما و تانزانیا با نام‌های تجاری "استیون" و "کرون" توسط رزمندگان نیروی دریایی سپاه پرداخت و گفت: طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه یعنی ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه رزمندگان منطقه سوم نیروی دریایی سپاه مستقر در بندر ماهشهر و شمال خلیج فارس با رصد های اطلاعاتی دو فروند شناور که بصورت سازمان‌یافته مبادرت به قاچاق نفت گاز جمهوری اسلامی در خلیج فارس می کردند را با دستور مقام قضایی توقیف کردند.

وی در ادامه تصریح کرد: رزمندگان منطقه سوم دریایی سپاه با تسلط ، هوشیاری ، رفتار حرفه ای و اخطار قاطع به تمام عوامل بیگانه که در منطقه حضور داشتند با اقتدار شناورهای متخلف توقیف شده را تا بندر ماهشهر و پایگاه اروند هدایت و ۳۷ نفز خدمه نفتکش ها در، برای انجام سیر مراحل قانونی به مقام های قضای تحویل داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    3 0
    شناورهای قاچاق سوخت بایستی مصادره بشن.
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    2 0
    شناورهای قاچاق سوخت بایستی مصادره بشن. و به کارگاه‌های اوراق کردن شناورهای قراضه در داخل ایران تحویل بشن برای تجزیه. نفرستینشون کارگاه‌های اوراقی در پاکستانا. همینجا توی ایران اوراق بشن. یه خرده قاطع و محکم باشید.
  • صالح IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
    2 0
    چطوری این حجم از نفت و گاز رو قاچاق میکنن؟ چرا این قاچاقچی ها تمومی ندارن؟
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      1 0
      دلیلش اینه که هنوز شیطان هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس