کد خبر 1525601
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
آپارتمان

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه قیمت نهضت ملی مسکن در تمام پروژه‌های استان تهران بر اساس مصوبه شورای مسکن یکسان است، گفت: آورده متقضایان متناسب با متراژ برای هر پروژه متفاوت است.

به گزارش مشرق، با اعلام وزارت راه و شهرسازی، «حسین جنتی» با اشاره به اینکه قیمت نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان مثل پرند با سایر شهرها یکسان است، اظهار داشت: آورده عضو متناسب با متراژ برای هر پروژه متفاوت است و علاوه بر مبلغ آورده برای هر واحد میزان ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات ساخت توسط دولت به پروژه ها پرداخت می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون طرح های نهضت ملی مسکن در شهرهای اسلامشهر ، پاکدشت ، شهریار و رباط کریم با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد، قرچک با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد و همچنین پروژه های جدید در شهرهای اسلامشهر ، پاکدشت ، رباط کریم ، نصیرشهر با میانگین ۵ درصد (در مرحله خاکبرداری و تجهیزکارگاه) در حال اجرا است.

جنتی با بیان اینکه در حال حاضر در استان سمنان شهر جدید ایوانکی امکان ثبت نام به صورت محدود برای متقاضیان استان تهران وجود دارد،افزود:تعداد کل متقاضیان تایید نهایی شده در استان تهران ۱۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران تصریح کرد: براساس تایید کمیسیون ماده ۵ استان و تاییدیه نقشه های معماری توسط این اداره کل متراژ واحدها از ۵۰ مربع متر تا ۹۰ متر مربع به پیمانکاران ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: مراحل واریز براساس پیشرفت فیزیکی پروژه ها از متقاضیان اخذ می شود،پس از تایید اولیه و افتتاح حساب ۴۰ میلیون تومان و سایر اقساط براساس فونداسیون ، اتمام فونداسیون ، اسکلت ، سقف ، سفت کاری ، نازک کاری و کارهای پایانی از متقاضیان اخذ خواهد شد.

جنتی در پایان گفت: قرارداد مسکن با متقاضیان نیز پس از مشخص شدن قیمت نهایی واحدها تنظیم و با متقاضیان منعقد می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یعنی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 0
    خیری از این دولت به مردم نمیرسه مثل قبلی ها جز تورم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس