قالیباف:فلسفه ما در جمهوری اسلامی آن است که آگاهی بخشی کنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فلسفه ما در جمهوری اسلامی آن است که آگاهی بخشی کنیم.مردم را به حقوق‌شان آشنا کنیم مردم باید بدانند که حقشان چیست و آن حقشان را مطالبه کنند.

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف ، رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش نظاره جهش تولید دانش بنیان گفت: نهاد علم را اجتماعی کنیم معتقد هستم که در بخش‌های دولتی و حاکمیتی و نهادهای عمومی غیردولتی در تجربه‌ای که دارم به این نتیجه رسیده‌ام که هوشمندسازی ، شفاف سازی، مردمی سازی خروجی آن کارآمدی است.

وی افزود: ما می‌خواهیم بگویم اگر جایی را بخواهیم متحول بکنیم و کارآمدی در آن اتفاق بیفتد و لازمه آن این سه مورد است.وقتی حرف از مردم می‌سازی می‌زنی به پایه‌های اساسی انقلاب اسلامی ما بر آن استوار است. و قدرت مادی، معنوی ، مشروعیت و مقبولیت با مردم است.

قالیباف ادامه داد: آنجا کجا اتفاق می‌افتد جایی است که فرق ما با غرب آن است که در ایران محوریت مردم هستند فلسفه ما در جمهوری اسلامی آن است که آگاهی بخشی کنیم زمانی که می‌خواهیم آگاهی بخشی کنیم چه چیزی را اولویت قرار دهید مردم را به حقوقشان آشنا کنیم مردم باید بدانند که حقشان چیست و آن حقشان را مطالبه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 6
    درود به قالیباف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس