کد خبر 1525322
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
بیت کوین زیر 25 هزار و 800 دلار

در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی، قیمت بیت کوین کمی کاهش یافت و اکنون زیر ۲۵ هزار و ۸۰۰ دلار در حال معامله است.

به گزارش مشرق به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۰.۲ درصد منفی شد و هم اکنون ۲۵ هزار و ۸۰۰ دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به ۷ روز پیش هم ۰.۷۸ درصد منفی شده و ارزش کل بازار جهانی بیت کوین را به ۵۰۲ میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۲۲۶ هزار بیت کوین به ارزش ۵.۸ میلیارد دلار در بازار جهانی خرید و فروش شده و تعداد کل بیت‌کوین‌های جهان هم از ۱۹ میلیون و ۴۸۱ عبور کرده است.

در ۲۴ ساعت گذشته اتریوم هم ۰.۵ درصد منفی شد و ۱۶۲۵ دلار در حال دست به دست شدن است. قیمت ریپل نیز ۰.۶ درصد ریخت و ۴۹ سنت خرید و فروش می‌شود.

کاردانو، دوج کوین و سولانا اما، ارزهایی بودند که کاهش قیمت بیش از یک درصدی را به ثبت رساندند، به‌گونه‌ای که کاردانو ۱.۶ درصد منفی شد و به قیمت ۲۵ سنت رسید. دوج کوین هم ۲.۷ درصد از ارزش خود را از دست داد و ۰.۰۶۱ دلار دست به دست می‌شود. سولانا بیشترین کاهش قیمت در بازار جهانی ارزهای مجازی را به ثبت رساند و ۶ درصد منفی شد. این ارز مجازی هم اکنون ۱۸.۳۶ دلار در هر واحد خرید و فروش می‌شود.

به‌طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی ۰.۵۹ درصد منفی شده و به ۱۰۴۰ میلیارد دلار رسیده است. امروز همچنین در این بازار ۱۵ میلیارد دلار پول جابجا شده که نسبت به روز گذشته بیش از ۷ درصد کاهش داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 0
    دلار اخر سال تا خرداد اوج میگیره و تا شهریور نزولی میشه و انتهای شهریور دوباره صعودی میشه تا یک ماه ... تا الان کار خاصی نکردید چون خودش نزولی بوده تا دو ماه دیگه ثابت نگه داشتید کاری کردین این سه ماه هر چی پوزشو دادین پوز خالی بود مرد میدانین این دو ماه کنترلش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس