کد خبر 1525287
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
رئیس لالیگا باشگاه بنزما را مسخره کرد!

خاویر تباس معتقد است راهی که لیگ حرفه‌ای عربستان در پیش گرفته، درست نیست و هنگام تلفظ نام باشگاه الاتحاد، آنها را به باد تمسخر گرفت.

به گزارش مشرق، خاویر تباس، رئیس لالیگا، در پرتغال و در اجلاس "Thinking Football Summit" شرکت کرده است. رویدادی که وضعیت فعلی فوتبال را در همه سطوح تحلیل می کند. رئیس اتحادیه فوتبال اسپانیا در مورد لیگ فوتبال عربستان سعودی نیز صحبت کرد. عربستان که در تابستان امسال به عنوان یک بازار نوظهور ظاهر شده و از لحاظ هزینه خرید بازیکن پس از لیگ برتر انگلیس در رتبه دوم قرار گرفت، همه نگاه ها را به سمت خود برگردانده ولی تباس معتقد است این لیگ به جایی نخواهد رسید.

تباس می‌گوید مسیری که لیگ حرفه‌ای عربستان برای ارتقای فوتبال خود انتخاب کرده، مسیر درستی نیست و او ظهور این لیگ را تهدیدی برای لیگ های بزرگ اروپایی نمی داند: «اروپا بزرگترین صنعت فوتبال در جهان است و این تصادفی نیست. اروپا باشگاه هایی با قدمت یک قرن و بیشتر دارد. لیگ های اروپایی مسابقاتی هستند که دهه‌ها ادامه دارند و باشگاه ها و مسابقاتش، مهم‌تر از بازیکنان هستند. اینجا باشگاه مهمتر از بازیکن است.»

تباس ادامه داد: «اسم باشگاهی که بنزما در آن بازی می کند چیست؟ همه می گویند اَل... نمی دانم چی چی! اما اینجا هیچکس اسم دقیقش را نمی داند. بنابراین غیرممکن است که به این شکل رو به جلو حرکت کنیم.

اگر آنها (فوتبال عرب) بخواهند رشد کنند، باید روی برندهای باشگاه هایشان و برندهای رقابتی خود سخت کار کنند. لالیگا بیش از ۲۰۰ میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارد؛ لیگ عربستان ۵ میلیون نفر. برای رسیدن به ۲۰۰ باید کار زیادی کرد. در اسپانیا حق پخش لیگ عربستان سعودی با رونالدو، بنزما و همه اینها به مبلغ فوق العاده ۶۰۰۰۰ یورو فروخته شده است!»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    0 0
    خرید ستاره های پیر اگر می توانست به فوتبال یک کشور کمک کند به سوپر لیگ چین کمک می کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس