کد خبر 1525162
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
۱۲ کانون که در پوشش مرکز آموزشی و مدرسه به تبلیغ فرقه خارجی ضاله بهاییت می‌پرداختند در بابل پلمب شد/ دستگیری ۲ مربی سرشناس بهایی در ایران

رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: ۱۲ کانون که در پوشش مدرسه و مرکز آموزشی به تبلیغ فرقه خارجی ضاله بهائیت در بابل می‌پرداختند، پلمب شد.  

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در این خصوص اظهار کرد: معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود، سعی در تضعیف و براندازی نظام و ایجاد ناامیدی در جامعه و تصاحب افکار دانش آموزان به طرق مختلف دارند که باید در مقابله با این اهداف شوم دشمنان هوشیار بود.

وی یکی از ابزارهای دشمنان را برای ضربه زدن به نظام، بکارگیری فرقه ضاله بهائیت دانست و گفت: در این راستا در شهرستان بابل اقداماتی در پوشش دو مدرسه و چند مرکز آموزشی و ورزشی از طریق بکارگیری اساتید و مربیان بهایی انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تشریح کرد: مربیان بهایی از سه شهر کشور، اقدام به آموزش و تعلیم موارد مورد نظر خود در راستای فریب نوجوانان از جمله فرقه صهیونیستی ضاله بهاییت می‌کردند که در راستای مقابله با این فرقه ضاله، تاکنون دو فرد که از مربیان سرشناس بهایی در ایران هستند با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و با صدور قرار بازداشت به زندان معرفی شدند.

ادامه داد: در مراکز آموزشی مذکور، تعدادی کتاب، بروشور مرتبط با مجله صهیونیستی بهائیت کشف و ضبط شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده ادامه دارد، خاطرنشان کرد: طبق قانون و آئین نامه زندان به محض بازداشت، افراد دستگیر شده با خانواده خود تماس تلفنی برقرار کرده و از سوی دادستانی بابل، دستورات لازم بابت رعایت حقوق زندانیان صادر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 26
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    57 3
    خدا لعنتشون کنه. باید دست آنهایی که این بیشرفان را دستگیر کرد را بوسید
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    41 6
    تسلیت به بهایی های خبیث🤣🤣🤣. الحمدالله
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    31 3
    بیشتر این کشف حجاب کرده ها و ناف بیرون زده ها یا بهایی یا دمخور با بهایی هستن ولی کو گوش شنوا و ستاد امر به معروف و نهایی از منکر و ۲۰ سازمان متولی امر نظاره گر ولی حقوق هر ماهشون رو تمام و کمال میگرن نوش جونشون و این ماییم با دیدن این لباسها و پوششها البته اگه بهشون پوشش گفت حرص میخوریم
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      0 0
      " ناف بیرون زده ها " این مفهوم حکایت از یک حرکت هماهنگ و هدایت شده است که در همه شهرهای کشور مشاهده می شود
  • نیما IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    41 5
    اعدامشان کنید خداوند قوم کافر را هدایت نمی کند
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    23 3
    12 تا فقط در بابل؟ نهادهای امنیتی -نظارتی بابل کجا بودند؟
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    25 6
    این آشغالا را بسوزانید تا موجب آلودگی جامعه نگردند.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    35 2
    ذره ای به خرافات و اینجور چیزها اعتقاد ندارم ولی واقعا پیروان این فرقه نحس و بدقدم هستند این حرف رو خیلیا میزنن، هرجا پیروان این فرقه وارد میشن هرچی از خیر و برکت و خوبی ازونجا میره
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
      0 0
      دقیقا حضور برخی بهائیان مخفی در بخشهای مختلف کشور علاوه بر ایجاد مشکل و کارشکنی تعمدی باعث رفتن خیر وبرکت شده است
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
    36 2
    باید همه بهایی ها از ایران اخراج شوند
    • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
      0 0
      هیچ وقت این کار ممکن نیست چون شبکه نفوذ قوی است و اگر ممکن بود اونوقت ،، گروههای به ظاهر سیاسی اما برانداز یتیم می شوند و ارکانشان را از دست می دهند ، بعضی از لایه های میانی مدیریت کشور مختل می شوند ، برخی شخصیت های به ظاهر موجه غایب می شوند، در عوض ۹۰ درصد مشکلات کشور در عرصه اقتصادی و فرهنگی حل می شود چون کارشکنی ها هدفمند است
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    2 0
    خروج بهاییان از ایران ب نفع همه است. اول ب نفع خودشان است، این ظلم و ستمی که ادعا دارند در ایران ب آنها می‌شود دیگر وجود نخواهد داشت. دوم آزادی تبلیغات دارند و می‌توانند ب آرزوهایشان برسند. دیگر کسی ب آنها اتهام جاسوسی و غیره نمی‌زند. کشورهای غربی هم که ب آنها نظر مساعد دارند. ایرانی ها هم خیال راحت تری خواهند داشت، دیگر نگران خرابکاری و دسیسه نخواهند شد. فقط یک مشکل وجود دارد، غربی ها آنها را در ایران می‌خواهند و الی ارزش دیگری برایشان ندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس