کد خبر 1524585
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
نجات ۱۰۰۰ مسافر از غرق شدن در دریای مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران مدیریت سواحل دریا دغدغه جدی دولت است از نجات هزار مسافر دریای استان از غرق شدگی خبر داد.

به گزارش مشرق، روح الله سلگی پیش از ظهر جمعه در جریان این بازدید با بررسی چگونگی خدمات رسانی به مسافران، در خصوص نحوه خدمات رسانی واحدهای امدادی و عرضه اجناس و مایحتاج موردنیاز مسافران با نرخ مصوب و نظارت بر قیمت‌ها ونیز مسائل فرهنگی تذکرات لازم را به فرمانداران ومسئولان طرح‌های دریا داد.

وی همچنین در گفتگو با مردم و مسافران تابستانی سواحل دریا از نزدیک در جریان کمبودها، مشکلات و نواقص این طرح‌ها قرار گرفت.

معاون استاندار مازندران در جریان این بازدید گفت: با آغاز روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سواحل از سال آینده امکانات و خدمات رسانی در طرح‌های دریا بهبود خواهد یافت.

این مسئول خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم مسئله مدیربت سواحل دریا را در دستور کار قرار داده است.

سلگی اظهار کرد: به دستور استاندار مازندران طرح‌های دریا به صورت ۵ ساله به سرمایه‌گذاران واجد شرایط بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

وی افزود: امسال با تلاش ناجیان غریق هلال احمر در طرح‌های دریای مازندران بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ نفر از غرق شدگی حتمی نجات یافتند.

معاون استاندار مازندران گفت: اجرای طرح‌های فرهنگی و تأمین امکانات رفاهی در سواحل دریای مازندران دغدغه جدی دولت و مدیریت ارشد استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    دستشان درد نکند. ولی اگر در سواحل دریا یک پایگاه اورژانس در فصول گردشگری و تابستان ایجاد شود و کار غریق نژاد قبل از ساعت 7باشد بهتر هست چون بعضی از کسانی که غرق شدن در مابین ساعت 6تا 7صبح بوده و تا اورژانس هم به محل حادثه برسد زمان می برد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس