به گزارش مشرق، بدون شک احیاء واقعی توافق دریای سیاه، بیش از آنکه در گروی واسطه‌گری ترکیه و پذیرش مجدد این میانجی‌گری از سوی روسیه باشد، معلول حل برخی اختلافات معطوف به جنگ اوکراین و فراتر از آن، چینش میز مذاکرات صلح میان دو طرف درگیر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    خب نگفت دلیل چیه؟ اوکراین باید حمایت بشه والا قانون جنگل حاکم میشه و هر کی دلش بخواد به یه کشور دیگه حمله میکنه
    • محمد IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
      0 0
      قانون جنگل که حاکم هست.نمونش آمریکا که به بهانه ۱۱سپتامبر که خودش طراح و عاملش بود بدون مجوز سازمان ملل به چند تا کشور حمله کرد سربازای وحشی و روانی آمریکایی چه جنایت های که نکردن.اخرش مثلا تو جنگ عراق یه اشغالی آمد گفت اطلاعات غلط راجع به تسلیحات کشتار داشتیم به همین راحتی..
  • IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
    0 0
    اروپا خیالش نیست تا حالا اکثر بار کشتی ها را با کمک ترکیه که درصدی عمل کرده و بخشی از داشته را سیلاب برد ، از خود کرده اند و فعلا از طریق زمینی هم امکان حمل ضروری را فعلا دارند . و اشک تمساح میریزند و بوق تبلیغاتی طبق معمول و مرسوم تنگش . کشورهای فقیر و کم درآمد هستند که هیچ توجهی از سوی آنها جز تحت فشار قرار دادن مثلا افریقا برای رفتن سران نزد پوتین که آقا فکری کن و ببین اینا چی میخوان و غیره نیست . پوتین میگه همانطور که اوکراین حق دارد ما هم . باید محصولات خود را بتوانیم بفروشیم و حاضریم محصول برای فقیران مجانی بدهیم و تا شرایط مهیا نشه دیگر خبری از صدور با کشتی خبری نیست ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس