رونالدو: اگر دوستم دارید از مسی متنفر نباشید!

کریس رونالدو، ستاره فوتبال پرتغال، اعلام کرد مشکلی با لیونل مسی ندارد، ولی با او دوست هم نیست.

به گزارش مشرق، رونالدو و مسی بیش از یک دهه را در اسپانیا گذراندند، برای رئال مادرید و بارسلونا بازی کردند، یکدیگر را به چالش کشیدند و همه رکوردها را در سطح لالیگا و چمپیونزلیگ تغییر دادند. با وجود طرفداران متعصب و رسانه هایی که گاهی بین آنها شیطنت میکردند و البته سطح بالای رقابت بین این دو بازیکن و باشگاه‌هایشان، هر دو موفق شدند با حداکثر حرفه ای گری از حواشی و برخوردهای ناخوشایند دوری کنند.

اکنون رونالدو به صراحت در مورد رابطه خود با مسی صحبت کرد و مدعی شد که رقابت بین این دو که بسیاری آنها را بهترین بازیکنان تاریخ می‌دادند، تمام شده است. او از هوادارانش خواست به هر دو بازیکن "که تاریخ فوتبال را تغییر دادند" احترام بگذارند و از ستاره آرژانتینی "نفرت" نداشته باشند.

رونالدو: اگر دوستم دارید از مسی متنفر نباشید!/ ما تاریخ را تغییر دادیم

او گفت:"اگر کریستیانو را دوست دارید، لازم نیست از مسی متنفر باشید. ما تاریخ فوتبال را تغییر دادیم و مورد احترام هستیم. دیگر رقابتی وجود ندارد، ما 15 سال بزرگترین صحنه ها را با هم تقسیم کردیم. و حالا این تمام شده است. من نمی گویم ما با هم دوست هستیم، اما به هم احترام می گذاریم."

او چهار سال پیش هم در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان در مورد مسی گفته بود:" ما 15 سال باهم بزرگترین صحنه ها را شریک شدیم. فکر نمیکنم سابقه داشته باشد که دو نفر در فوتبال اینچنین باهم رقابت کرده باشند. من دلتنگ این رقابت میشوم. تا به حال باهم شام نخورده ایم، شاید یکبار در آینده این کار را بکنیم."

رونالدو: اگر دوستم دارید از مسی متنفر نباشید!/ ما تاریخ را تغییر دادیم

هر دو فوق ستاره، اروپا را در سال‌های پایانی دوران حرفه ای خود ترک کرده اند تا چالش های جدیدی را دنبال کنند. در حالی که رونالدو تصمیم گرفت به النصر در عربستان سعودی بپیوندد، مسی آینده خود را در ایالات متحده دید و برای اینتر میامی در در لیگ آمریکا بازی میکند. هر دوی این بازیکنان به دلیل بزرگی نامشان با اهدافی تقریبا تبلیغاتی به لیگ های جدیدشان منتقل شده اند. البته هر دوی آنها همچنان یک سر و گردن از هم تیمی هایشان بالاتر هستند و این را با گلزنی های بسیار، هر هفته به همه ثابت میکنند. اما به نظر میرسد، هدف اصلی بیشتر دیده شدن بازی های این لیگ ها بوده که البته آنها در این زمینه هم موفق عمل کرده اند.

این دو بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم های ملی شان هستند. رونالدو جمعه شب مقابل اسلواکی در مقدماتی یورو 2024 به میدان خواهد رفت، در حالی که مسی بامداد جمعه در ورزشگاه مونومنتال در بوئنوس آیرس، با تیم ملی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی 2026، مقابل اکوادور قرار خواهد گرفت.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پایدار IR ۰۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    1 1
    ....لق هر دوتاشون یک مشت احمق اینها را پولدار میکنن که کلکسیون فراری و لامبورگینی بخرن ولی خودشون یکیشون گره دوشون هست
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    1 1
    کاملا منطقی و رو راست گفته.این خوبه..راست میگه سابقه نداشته دو تا بازیکن در سطح اول جهان اینهمه سال رقابت برای نفر اول شدن داشته باشند
  • عزیز IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    2 2
    گور پدر خودت و مسی
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    1 1
    هردو فوتباليست تنور فوتبال جهان را ۱۵ سال گرم نگه داشتن وعلاقه مندان به فوتبال اعم ازباسگاهی وملی به‌ استاديوم وگیرنده های تلفزیونی درسراسر دنیا کشاندند هنوز هم خودی نشان میدهند اين دو اعجوبه تمام‌ نشدنی فوتبال هستند
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 1
    به خاطر جورجینا باشه
  • . IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    1 0
    شعور مرد سخت کوش
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    خب مگه هم تیمی بودن که با هم دست باشن قرار نشدن هر کس بهت سلام کرد بگی دوستمه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس