کد خبر 1524450
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
دفاع رونالدو از فوتبال عربستان: دیدید دیوانه نبودم!

کریستیانو رونالدو در یک نشست خبری، به دفاع از فوتبال عربستان پرداخت.

به گزارش مشرق، در جریان کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم ملی پرتغال و اسلواکی از رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا، کریستیانو رونالدو پاسخی قابل توجه به پیام های انتقادی علیه لیگ عربستان داد.

رونالدو با بیان اینکه انتقاد از لیگ عربستان مانند انتقاد از هر لیگی در دنیا طبیعی است، گفت: آیا لیگی در دنیا وجود دارد که اصلا مشکلی نداشته باشد؟

وی افزود: من گفتم که لیگ عربستان توسعه می یابد و ستاره های بیشتری به این کشور می آیند. همه در ابتدا فکر می کردند من دیوانه هستم، اما در نهایت همه به این موضوع پی بردند که من دیگر دیوانه نیستم.

کاپیتان تیم النصر می گوید: لیگ عربستان در آینده از لیگ پرتغال پیشی خواهد گرفت. تعداد زیادی از بازیکنان بزرگ هستند که به عربستان می آیند.

او گفت: همه همیشه از من انتقاد می کردند که به لیگ عربی آمدم، اما حالا وقتی بازیکن جدیدی به آنجا منتقل می شود، دیگر عجیب نیست. سعودی ها با استفاده از نام من لیگ را رشد داده اند و آن را حتی بزرگتر خواهند کرد. من از هر طریق ممکن به آنها کمک خواهم کرد زیرا در دوران سختی که داشتم، آنها باعث شدند من احساس دوست داشتنی داشته باشم.

رونالدو با ابراز افتخار از حضورش در النصر و تغییر فرهنگ فوتبال در این کشور، گفت که در انتقال ستاره های جهان به لیگ عربستان پیشگام بوده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    5 0
    رونالدو عشقه
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
    3 1
    از تیز هوشی اوناست کریستین داداش
    • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
      0 1
      پول یامفت عربستان و عشق فوتبال این آخری بن سلمان
  • Ali IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    حالا بیا ایران بهت شش تا گل بزنیم میفهمی دیوانه بودی یا نه اما شجاعتت برای ورد به خاورمیانه رو تحسین میکنم اما عرب ها آدم نیستن عزیز دل من میوندی پرسپولیس خودمون با پل‌ کمتر اما پیروز خارجی میشدی از میدان
  • IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷
    0 0
    داداش ما کی گفتیم تو دیوانه بودی تو که درجه یکی اون بدبختا دیوونه اند که پول ملتشان رو میلیارد دلاری به اروپایی‌ها میدن برای هیچ البته در همین هم حکومتی نهفته همین که فوتبال اروپا به لجن کشیده بشه خودش عالیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس