کد خبر 1523695
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
رشیدی: قلعه‌نویی به من گفت چرا حسینی را دعوت نکرد!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیر قلعه‌ویی با من تماس گرفت و درباره دعوت نکردن از سیدحسین حسینی به تیم ملی توضیح داد؛ او گفت بعد از بازی‌های آسیایی هانگژو دعوت خواهد شد.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به نتایج استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: آبی‌پوشان تاکنون نتایج خوبی گرفته‌اند؛ در نخستین دیدار در گرمای وحشتناک آبادان به برتری با ارزش و پر گل سه بر صفر دست یافت، در بازی دوم با ملوان اگرچه سه امتیاز به نام استقلال ثبت شد اما عملکرد تیم راضی کننده نبود و در هفته سوم مقابل سپاهان یکی از بهترین نمایش‌های استقلال را در چند سال اخیر شاهد بودیم، سپاهان هیچ کاری نتوانست انجام دهد اما روی اشتباه داوری استقلال مغلوب شد و در بازی با استقلال خوزستان با تیم جوان و پر انگیزه‌ای بازی داشتند که خیلی استقلال را تحت تاثیر قرار داد که از زمین برنده خارج شد اما ثابت شد باید روی نقاط ضعف خود خیلی کار کنند.

وی افزود: این همه در فوتبال ایران خرج می‌شود اما وقتی نوبت به VAR (کمک داور ویدئویی) می‌رسد می‌گویند پول نداریم در حالی که فوتبال ایران از نان شب واجب‌تر است. این اشتباهات به سود برخی تیم‌های خاص است، اینکه هر هفته کارشناسان عملکرد داور را مورد انتقاد قرار داده و تصمیمات او را نقد کنند چه فایده‌ای می‌تواند داشته باشد؟ من به عنوان پیشکسوت استقلال می‌گویم تیم محبوب من بارها و بارها از نبود کمک ویدئویی متضرر شده است.

بیشتر بخوانید:

تیم ملی فوتبال به بلغارستان رفت

پیشکسوت استقلال همچنین گفت: اختلافاتی میان علی خطیر و جواد نکونام وجود دارد که باید هرچه سریعتر برطرف شود؛ اختلافات می‌تواند تبعات تلخی را برای آبی‌پوشان به همراه داشته باشد. افرادی که می‌توانند اختلافات را از بین ببرند، باید مداخله کنند و به آن پایان دهند. یکی از رموز موفقیت در هر تیمی اتحاد و هماهنگی میان تمام مجموعه تیم است.

رشیدی در خصوص بازیکنان دعوت شده از سوی امیر قلعه‌نویی به تیم ملی نیز توضیح داد: هر مربی در انتخاب نفرات تیم ملی اختیار تام دارد. مربیان تیم ملی بازیکنانی را دعوت می‌کنند که توانایی و شایستگی دعوت به تیم ملی را داشته باشند. به طور حتم هر مربی برای انتخاب بازیکنان، دلایل خاص خودش را دارد.

وی تاکید کرد: مصاحبه‌ای چند روز پیش انجام دادم و اعلام کردم سیدحسین حسینی در اوج آمادگی قرار دارد و نمی‌دانم قلعه‌نویی چرا او را به تیم ملی دعوت نکرده است؟ پس از این مصاحبه من، قلعه‌نویی زنگ زد و گفت حسینی دروازه‌بان خیلی خوبی است و من اعتقاد به توانایی‌های وی دارم ودر شرایط خوبی قرار دارد و با هماهنگی‌هایی که با رضا عنایتی صورت گرفته، او همراه تیم امید به هانگژو خواهد رفت تا بتواند به این تیم در بازی‌های آسیایی کمک کند و پس از این رقابت‌ها به تیم ملی دعوت خواهد شد.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: آبی‌پوشان برای موفقیت در لیگ برتر کار سختی پیش رو دارند؛ آنها اگر می‌خواهند در لیگ برتر به موفقیت برسند باید تقویت شوند و حداقل یک بازیکن خوب خارجی دیگر جذب کنند. استقلال مهاجم جذب کرد اما همچنان هافبک خارجی می‌خواهد که باید هرچه سریعتر نفرات مورد نظر جواد نکونام به خدمت گرفته شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس