کد خبر 1523453
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
اوضاع بد علی‌جهان قبل از اردو تیم ملی

ملی پوش ایرانی فاینورد در چهار بازی پیاپی قبل از اردوی تیم ملی شرایط مورد علاقه‌اش را نداشته است.

به گزارش مشرق، علیرضا جهانبخش که سال گذشته قهرمانی لیگ اردیویزی هلند را همراه با فاینورد تجربه کرد و با وجود شایعات جدایی تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفت، در دیدار سوپر کاپ که پیش از شروع فصل جدید برگزار شد، در ترکیب تیمش مقابل آیندهوون حضور داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد، اما نتوانستند صاحب جام شوند تا پس از آن شرایط برای او تغییر کند.

ستاره ایرانی فاینورد در هفته اول فصل جدید لیگ اردیویزی هلند به‌عنوان یار جانشین مقابل سیتارد به زمین رفت و حضور کوتاه مدت در زمین داشت و در دومین مسابقه هم برابر اسپارتا روتردام علی‌رغم قرار گرفتن در جمع ۱۱ نفر اصلی در ابتدای نیمه دوم تعویض شد و هفته قبل هم در تقابل با آلمره سیتی به طور کامل نیمکت‌نشین بود که امروز هم این وضعیت را تجربه می‌کند.

تیم فوتبال فاینورد از ساعت ۱۳:۴۵ امروز در ورزشگاه گالگن وارد مقابل اوترخت قرار گرفته تا یکی از دیدارهای هفته چهارم لیگ اردیویزی هلند را برگزار کند که علیرضا جهانبخش برای سومین مسابقه در چهار بازی متوالی کار را از روی نیمکت آغاز کرده است.

علیرضا جهانبخش که باید پس از مسابقه امروز خود را به اردوی تیم ملی ایران برساند، در فصل گذشته ۲۸ بار در لیگ اردیویزی هلند به میدان رفت و پنج گل به ثمر رساند و هفت پاس گل داد، اما در یک حضور ثابت و یک بازی تعویضی این فصل نتوانسته این کار را انجام بدهد.

فاینورد در حال حاضر که نیمه دوم دیدار با اوترخت در جریان است، با نتیجه سه بر یک پیش افتاده که جهانبخش تا دقیقه ۵۵ وارد زمین نشده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس