هشتمین شماره ماهنامه کتاب رضوی منتشر شد

هشتمین شماره ماهنامه «کتاب رضوی» انتشارات آستان قدس رضوی با نگاهی به قرآن در زندگی امروز، معیارهای اثربخشی ادبیات دینی کودک و نوجوان و قلمرو جهانی انتشار دین منتشر شد.

به گزارش مشرق، هشتمین شماره ماهنامه اختصـاصی کتاب رضـوی (انتشارات آستان قدس رضوی) ضمن معرفی ویژه کتاب «اعترافات غلامان» داستان دوران ولایتعهدی امام رضا(ع)، به آشنایی با چگونگی نگارش کتاب از زبان یک نویسنده می‌پردازد.

همچنین «پرونده قرآن در زندگی امروز» نیز از موضوعات خواندنی این شماره از ماهنامه کتاب رضوی است که در آن گفتگو با حجت الاسلام علی ملکی، مترجم قرآن کریم، دکترهادی وکیلی نویسنده کتاب «رحمت حکیمانه» و گفتگو با کلر ژوبرت، نویسنده کتاب کودک موجود است.

یادداشت‌های اختصاصی از حجت‌الاسلام سید مسعود میریان با عنوان «دست در دست قرآن کریم»، «اسم‌های شکلاتی» به قلم فائزه غفار حدادی و «اعتراف علیه تزویر» به قلم محمدقائم خانی برای کتاب «اعترافات غلامان» از یادداشت‌های این شماره است.

همچنین بخش ادبیات دینی این شماره از ماهنامه کتاب رضوی شامل معیارهای اثربخشی ادبیات دینی کودک و نوجوان و نگاهی به زندگی و آثار نقی سلیمانی است.

«قرآن و آینده داستایفسکی»، « ارمغانی از استناد و تخیل»، « مخالف خوان»، « اخبار به‌نشر» و «فروشگاه گردی» عنوان دیگر بخش‌های هشتمین شماره ماهنامه اختصـاصی کتاب رضـوی (انتشارات آستان قدس رضوی) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس