کد خبر 1523366
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
حضور رونالدو به پرسپولیس انگیزه می‌دهد

شیری درباره حریفان پرسپولیس و شانس این تیم برای صعود در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تیم‌های بزرگ هم بعضی مواقع مقابل تیم‌های ضعیف به مشکل می‌خورند.

به گزارش‌ مشرق، مجتبی شیری، بازیکن سابق پرسپولیس درباره شرایط این تیم پس از گذشت ۴ هفته از لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس از لحاظ امتیازی خوب عمل کرده است اما از لحاظ تیمی هنوز مشکل دارد. این تیم مهاجمان خودش را از دست داده است اما نتوانسته بازیکن جدیدی در این پست جذب کند. امیدوارم شرایط رفته رفته بهتر شود و پرسپولیس دوباره بتواند قهرمانی‌اش را تکرار کند.

او ادامه داد: نمی‌دانم چرا مسئولان پرسپولیس نتوانستند در نقل‌وانتقالات مهاجم جذب کنند. امیدوارم حداقل یک فوروارد جذب کنند تا بتواند انتظارات را جلب کنند و آن تیمی شوند که هواداران انتظار دارند.

اگر پرسپولیس مهاجم نگیرد، در آسیا به مشکل می‌خورد

شیری درباره حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان اسیا افزود: پرسپولیس در گروه سختی قرار دارد و باید این تیم قبل از شروع این مسابقات تقویت شود. اگر این تیم مهاجم جدید به خدمت نگیرد قطعا در آسیا به مشکل خواهد خورد.

حضور رونالدو به پرسپولیس انگیزه می‌دهد

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه آیا این تیم از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و شما دیدید تیم‌های بزرگ هم بعضی مواقع مقابل تیم‌های ضعیف به مشکل می‌خورند. با حضور رونالدو در این بازی انگیزه بازیکنان در مسابقه بیشتر خواهد شد. امیدوارم بهترین اتفاق برای پرسپولیس رقم بخورد.

او درباره لیست تیم ملی توضیح داد: اسامی بازیکنان در ذهنم نیست اما سرمربی تیم ملی بهتر می‌داند چه کسانی را به تیم ملی دعوت کند. آن بازیکنانی که در سطح بالا بازی می کنند باید در تیم ملی حضور داشته باشند. ما غیر از سربلندی تیم ملی و پیشرفت چیزی نمی‌خواهیم و امیدوارم تیم ملی موفق ظاهر شود.

موقع داربی همه چیز فراموش می‌شود

شیری درباره پیش بینی اش از داربی پیش رو ادامه داد: داربی هیچ وقت قابل پیش بینی نیست و در خیلی از زمان‌ها تیمهای ضعیف‌تر بهتر نتیجه گرفته‌اند. زمان داربی همه چیز فراموش می‌شود و هر دو تیم می‌خواهند بهترین عملکرد را در زمین ارائه دهند. هر تیمی هم کمتر اشتباه کند و تمرکز لازم را داشته باشد، می‌تواند بهترین نتیجه را بگیرد. امیدوارم پرسپولیس بتواند روند شکست‌ناپذیری خودش را در داربی‌ها ادامه دهد و هواداران را خوشحال کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    1 0
    رونالدو هیچ غلطی نمی تواندبکند اگر خدا خواهد
  • یدالله IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    0 0
    حالا معمولی --- بعله خب حضور رونالدو به پرسپولیس انگیزه میدهد --- بعله دیگه انگیزه میدهد دیگه پس چی میدهد؟ چش بسته غیب گفتی؟
  • مهدی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
    1 0
    استقلالی ها جبارف تیام شفر استراماچونی میلیچ بهترین مدافع های برزیلی بهترین مهاجم های داخلی را به راحتی می گیرند اما اکنون گیر دادند به تیم پرطرفدار سپاهان اصفهان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس