کد خبر 1523075
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۰

به گزارش مشرق، مهدی تکلو با انتشار پیامی در صفحه توئیتری خود نوشت:

کفاره‌ی صحبت کردن از یاسمین مقبلی‌ها نوشتن از رزان‌النجارهاست

در آخرین پست فیسبوکی‌اش نوشته بود: «من برگشتم و عقب‌نشینی نخواهم کرد! با گلوله‌هایتان به من حمله کنید من نمی‌ترسم». پرستار داوطلب فلسطینی، ۲۱ ساله و تازه‌مادرشده که حین خدمت پزشکی هدف تک‌تیرانداز صهیونیست قرار گرفت. کفاره‌ی صحبت کردن از یاسمین مقبلی‌ها نوشتن از رزان‌النجارهاست. برای من زن قهرمان رشک‌برانگیز رزان نجار است. زنی که گوهر وجود خویش را به مصرف و ابزارگونگی زورگویان و مستکبران که برنامه‌ای جز برده کردن انسان‌ها ندارند نفروخت بلکه اراده‌مندانه و شجاعانه برابر این شرورترین اشرار ایستاد. استقلال همه چیز است!

استقلال انسان را در برابر همه جریان‌هایی که میخواهند آدم‌ها را به تسخیر درآورده و بر سرنوشت و هویت‌شان صاحب شوند می‌شوراند. کسی که بله‌قربان‌گوست و جز ایفای نقش و ادای دیالوگ‌هایی دیگرساخته چیزی ندارد چه حظی از استقلال دارد و کسی که از استقلال محروم است دیگر چه دارد؟ ما زن را و زن مسلمان را با استقلالش می‌شناسیم که استقلال پافشاری بر کمال اراده‌مندی انسان است. زنی که بردگی کند از قبیله‌ی ما نیست حتی اگر قلم‌فرسایان نادان بنویسند او در فضا به خدا نزدیک‌تر است. نخیر! خدا عن‌قریب خون‌های به‌ناحق‌ریخته‌شده‌ی دوستان و یاورانش روی زمین است. خدا با کسانی است که سرسپردگی غیر را نپذیرفتند و ایران و اسلام مهد تربیت چنین زنانی است.

زن قهرمان برای من زهره بنیانیان‌ها و فاطمه اسدی‌ها است که عرضه نداریم تصویرشان را به قلب جهانیان حک کنیم. این زن‌ها در اوج معنویت بودند و هیهات اگر زنانی که خود را وقف ظالمان روزگار کردند در قیاس با اینان دربیایند. مگر می‌شود هم رزان‌النجارها را زن بدانیم و در زنانگی‌اشان بسرائیم هم آنانی را که بازیگرهای سرمست دنیای مردانه شدند؟ آن هم در منتهی‌الیه جنگ‌افروزی‌ها و خشونت‌طلبی‌های دنیای مذکر! مگر می‌شود هم بگوئیم رزان‌النجار و هم زنانی نظیر زنی که در با لباس ارتش صهیونیست‌ها به او شلیک کرد به یک میزان از لطافت و معنویت وجود بهره‌مند هستند؟ حاشا! حاشا از این قیاس خدانشناسانه! حقیقت روشن‌تر از اینهاست و این کلاغ‌ها هرگز به رنگ کبوترها درنمی‌آیند! ماجرای ما ماجرای شرافت است.‌..

پرستار فلسطینی، برای من زن قهرمان رشک‌برانگیز است

پرستار فلسطینی، برای من زن قهرمان رشک‌برانگیز است

پرستار فلسطینی، برای من زن قهرمان رشک‌برانگیز است

پرستار فلسطینی، برای من زن قهرمان رشک‌برانگیز است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    یاسمین مقبلی ۱۵۰ هزار عملیات در افغانستان داشته است لقبش آرواره بی شک صدها هزار افغانی غیرنظامی را به شهادت رسانده است بنابراین او اهل جهنم است و در روز قیامت با هرکس که حبش را داشته باشیم محشور می شویم پس من بیزاری می جویم از یاسمین مقبلی باشد که خدا ما را با ستمگران محشور نکند
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    مقبلی آمریکای که قاتل زنان و کودکان هست از ما نیست حتی اگر اسمش ایرانی باشه
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    به ماچه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس