کد خبر 1522812
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
فرقانی: بمب‌ها را پس از ۳ بازی تیم ملی امید بترکانید

مدیر تیم ملی فوتبال امید در خصوص وضعیت تیم ملی و حضور بازیکنان در بازی‌های آسیایی هانگژو توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، مهران فرقانی درمورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال امید پیش از اعزام به مرحله اول انتخابی المپیک، اظهار داشت: ساعت ۷ صبح یکشنبه عازم تاشکند هستیم. دانیال ایری جانشین سامان فلاح مصدوم شد و همه بچه‌ها به جز لژیونرها اکنون در اردو حضور دارند. از باشگاه سپاهان نیز تشکر می‌کنم که با وجود برگزاری بازی دوستانه با زنیت سن پترزبورگ، بازیکنان خود را در اختیار ما قرار داد، تشکر می‌کنم. از همه اهالی رسانه ‌می‌خواهم به این نکته دقت کنند. می‌گویند این تیم ۴۸ تا ۵۰ سال است به المپیک نرفته است اما نباید این فشار روی بچه‌ها باشد و این موضوع ارتباطی به انها ندارد. این بازیکنان ۲۰ و ۲۱ ساله هستند و زمانی که متولد شدند، ایران قهرمان بازی‌های آسیایی شد. خود من ۴۸ ساله هستم و اصلا آخرین صعود ایران به المپیک را یادم نمی‌آید. خواهش می‌کنم فشار را از روی دوش بچه‌ها بردارید. هرچند پشت این تیم بوده‌اید اما از امروز بیشتر پشتش باشید زیرا این بازیکنان آینده فوتبال ایران هستند. رسانه‌ها تیم پشتیبان ما هستند.

وی افزود: این بچه‌ها بازیکنان خیلی بااستعدادی هستند و به حدی بازیکن شایسته و خوب در لیگ داریم، که انتخاب نفرات برای تیم امید بسیار سخت بود.

مدیر تیم ملی فوتبال امید درخصوص تعامل باشگاه‌ها با این تیم، توضیح داد: همه بازیکنان در اردو حضور دارند و مهدی هاشم‌نژاد نیز پس از بازی فردا تراکتور مقابل استقلال خوزستان، در فرودگاه به ما ملحق می‌شود.

فرقانی درمورد غیبت بازیکنان سپاهان در بازی های آسیایی هانگژو، گفت: سپاهان به عنوان نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان حضور دارد. هیچ فرقی نمی‌کند. باید از عنایتی بپرسید کدام بازیکنان به اردوی تیم امید برای آن مسابقات اضافه می‌شوند اما هنوز لیستی از او نگرفته‌ایم. لیست ۵۰ نفره‌ای از این بازیکنانی که الان در اردو حضور دارند و سایر بازیکنان رده سنی امید داریم و ۲ بازیکن یعنی ارسلان مطهری و سید حسین حسینی به این تیم اضافه می‌شوند. باید این لیست نهایی کرده و برای ستاد بفرستیم. نگاه کمیته المپیک و فدراسیون فوتبال این است که با تمام ظرفیت خود به هانگژو برویم.

وی درمورد وضعیت مصدومیت سامان فلاح، تاکید کرد: ان‌شاءالله او به بازی‌های آسیایی می‌رسد.

مدیر تیم فوتبال امید درمورد شرایط نفرات سرباز این تیم گفت: مشکل ما اکنون درمورد محمدرضا بردبار است که فردا باید به سازمان نظام وظیفه بروم و آخرین امضاء را بزنم‌. حدود ۴۵ روز قبل درمورد این بازیکن اقدام کردیم، در سفر قبلی به عراق نتوانستیم او را ببریم و بازیکن خیلی مهمی برای ما مثل همه نفرات دیگر است. به همین دلیل خواهش می‌کنم ارتش کمک کند. باید به تورنمنت‌های مختلف برویم . باید نگاه ورزشی‌تر داشته باشند. اگر یک بازیکن ذخیره ما سرباز باشد و یک نفر مصدوم شود، در یک هفته چگونه می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

فرقانی درمورد زمان حضور ۳ بازیکن لژیونر در اردوی تیم ملی امید، گفت: امین حزباوی و علی پوردارا ساعت ۲:۴۵ یکشنبه در تاشکند به ما اضافه می‌شوند. بلیت اللهیار صیادمنش نیز برای دوشنبه است که این بلیت را برای او فرستاده‌ایم. هیچ مشکلی هم ندارد. روز گذشته دیدم گفتند درمورد اللهیار بمب می‌ترکد. خواهش می‌کنم اجازه بدهید بمب‌ها پس از این ۳ بازی بترکد زیرا در شرایط خیلی حساسی هستیم. این بازیکنان ۲۹ یا ۳۰ ساله نیستند و ترکاندن این بمب در رسانه‌ها روی آنها احترام می‌گذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    جونم اقا رضا عنایتی سرمربی لنگیسوز تیم ملی امید
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    "روی آنها احترام می‌گذارد"؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس