کد خبر 1522796
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷
تاریخ‌سازی ملی‌پوشان هاکی چمنی بعد از ۵۱ سال

تیم ملی هاکی روی چمن ایران بعد از ۵۱ سال توانست تاریخ سازی کند.

به گزارش مشرق، تیم ملی هاکی چمنی آقایان کشورمان در اولین دیدار مرحله حذفی در مسابقات قهرمانی آسیا که در شهر صلاله به مصاف ژاپن مدعی رفت.

در پایان ملی پوشان هاکی کشورمان توانستند ۱۰ بر یک ژاپن را شکست دهند و بعد از ۵۱ سال و برای نخستین بار در تاریخ رشته المپیکی هاکی چمنی ایران به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

گل های تیم ملی کشورمان را ذبیح الله راه چمنی ۳ گل، نوید طاهری، عارف حامدی و محمدعلی صالحی پور ۲ گل و محمدرضا سعادت به ثمر رساندند.

نوید طاهری نیز به عنوان بازیکن برتر زمین انتخاب و جایزه خود را از دستان قدیمی، ریاست هاکی داخل سالن آسیا دریافت کرد. تاریخ‌سازی ملی‌پوشان هاکی چمنی بعد از ۵۱ سال

تیم ملی هاکی چمنی کشورمان عصر امروز ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم قدرتمند مالزی که رنکینگ ۱۰ جهان و دوم آسیا را در اختیار دارد، خواهد رفت تا در صورت پیروزی برای نخستین بار در تاریخ با حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا، جواز حضور در جام جهانی را کسب کند.

مسابقات هاکی چمنی قهرمانی آسیا در بخش مردان تا ۱۱ شهریور در صلاله عمان ادامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    3 0
    دستاوری بسیار بزرگ تبریک به همه بازیکنان و امیدوارم این بچه ها موفقیتهایی دیگر در اینده کسب و این ورزش که علاقه مندان بسیاری در جهان- و منظورم چند میلیونی در هند پاکستان استرالیا هلند المان انگلیس و.... دارد در این مملکت ریشه بگیرد.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    دولت باید تکلیفشو روشن کنه که با این اوضاع اقتصادی و هزینه‌های سرسام‌آور برای ورزش قهرمانی از محل بیت‌المال، بالاخره میخواد با یه دست چند تا هندوانه در ورزش قهرمانی برداره
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    با دولتهایی که به اینگونه مخارج عادت کرده اند، گمان نکنم عمر ما به تاریخ‌سازی کاهش تورم پایدار تک رقمی قد بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس