کد خبر 1522609
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰

به گزارش مشرق، درگیری شدید یحیی گل محمدی و مرتضی پورعلی گنجی؛ این شایعه‌ای بود که از چند روز پیش در برخی خبرگزاری‌ها و کانال‌های تلگرامی انتشار یافت اما صحت و سقم این شایعه هرگز مشخص نشد. حالا مرتضی پورعلی‌گنجی با انتشار متنی به این اخبار و حواشی واکنش نشان داده است.

پورعلی‌گنجی، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در این خصوص نوشت:

برای من که سال‌ها خارج از ایران بازی کردم و از اولین روزی که پیراهن تیم‌ملی ایران را پوشیدم، یک اصل مهم‌تر از فوتبال بازی کردن بوده: احترام به بزرگ‌تر و کوچک‌تر در هر عرصه‌ای از زندگی شخصی تا زندگی ورزشی.

مشخص بود بعد از صحبت‌های به‌حق آقایحیی گل‌محمدی و دفاع ایشان از فوتبالی‌ها، قرار است یک‌سری شایعات برای تخریب دوباره فوتبالیست‌ها شکل بگیرد تا با یک تیر دو نشان بزنند؛ هم برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کنند و هم در دل این شایعه، افرادی را تخریب کنند که صدای مردم هستند؛ غافل از این‌که بد کسی رو انتخاب کردند چون دوستان نزدیک و دور من، می‌دانند اخلاق برای من مهم‌تر از فوتبال است.

آقایحیی در کنار این‌که سرمربی من است، برای من یک برادر بزرگ‌تر است که هم به لحاظ فوتبالی از ایشان یاد می‌گیرم و هم رفتاری. فراز و فرود فوتبالی، هیچ‌گاه باعث نمی‌شود من نسبت به مربی خودم در هر باشگاهی، واکنش غیرحرفه‌ای نشان دهم. چنین اخلاقی رو از امثال آقایحیی گل‌محمدی تا سایر مربیان بزرگ فوتبال یاد گرفتم. قطار در حال حرکت رو می‌زنند!

عکس| واکنش پورعلی گنجی به شایعه درگیری با گل‌محمدی؛ بد کسی را انتخاب کردند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    یادمون میمونه خانم فاطمه صمدی
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    1 1
    به آقا یحیی هم بگو فقط تو زمینه فوتبال کارشناس هست و نظر بده و بس
  • Bndboy IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    منظورش صدای کدوم مردمه ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس