کد خبر 1522430
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
رونمایی از فرشته‌های نجات یحیی؛ پرسپولیس ضربه نهایی را از کجا می زند؟

مدافعان پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم روی ۸۰ درصد گل‌های این تیم تاثیر مستقیم داشته‌اند.

به گزارش مشرق، پرسپولیس در آخرین بازی هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به مصاف فولاد خوزستان رفت و میزبان خود را با ۲ گل از پیش رو برداشت تا با ثبت سومین پیروزی این فصل ۱۰ امتیازی شود و در رده دوم جدول رده‌بندی جای بگیرد. پرسپولیسی‌ها در حالی به تعطیلات می‌روند که مدافعان این تیم نقش پررنگی در گل‌های زده شده آن‌ها دارند.

نعمتی، گولسیانی و حالا پورعلی‌گنجی

شاگردان یحیی گل‌محمدی تا به اینجا در بیست‌وسومین دوره لیگ برتر موفق به زدن ۵ گل شده‌اند که از این بین سهم مدافعان قابل توجه بوده است‌. در بازی اول علی نعمتی، مدافع راست سرخ‌پوشان تهرانی، زننده‌ تنها گل بازی برابر آلومینیوم اراک بود. در بازی سوم نوبت به گیورگی گولسیانی رسید تا با ضربه سری دقیق (در موقعیت آفساید زده شد) تیمش را از باخت نجات دهد. در این مسابقه تساوی ۱-۱ مقابل ذوب‌آهن حاصل شد. حالا در هفته چهارم و در شرایطی که بازهم کار پرسپولیس برابر حریفش گره خورده بود، نوبت به یک مدافع رسید تا با یک ضربه سر شیرجه‌ای در دقیقه ۶۵ تیمش را پیش بیندازد و در مسیر پیروزی قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

داور دیدار فولاد و پرسپولیس قضاوت خوبی نداشت

پاس گل محمدحسین فراموش نشود

همان‌طور که مشاهده می‌کنید ۶۰ درصد از گل‌های پرسپولیس در این فصل به وسیله مدافعان زده شده است‌. سعید صادقی و یاسین سلمانی هم دیگر بازیکنان گلزن تیم پایتخت‌نشین تا به اینجای فصل بوده‌اند. نکته جالب این است که گل صادقی در بازی برابر تراکتور روی پاس بلند محمدحسین کنعانی‌زادگان، دیگر مدافع سرخ‌پوشان به‌ثمر رسید.

تاثیر ۸۰ درصدی مدافعان پرسپولیس روی گل‌های این فصل

تاثیر ۸۰ درصدی مدافعان تیم یحیی گل‌محمدی روی گل‌های این تیم در این فصل در حالی رقم خورده که شهاب زاهدی به عنوان تنها مهاجم تخصصی سرخ‌پوشان تا به اینجا گلی نزده است. البته شهاب در جدال با فولاد اولین پاس گل خود را برای یاسین سلمانی ارسال کرد. مدافعان پرسپولیس علاوه بر اینکه در خط دفاعی عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و این تیم در ۴ بازی برگزار شده فقط یک گل خورده است، در فاز تهاجمی هم توانسته‌اند نمره قبولی بگیرند و به کمک تیم خود بیایند.

منبع: فوتبال ۳۶۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    0 0
    بعید می دانم رونالدو مانع تواناییی گذشتن از سد دفاعیی پرپسولیس را داشته باشند رونالدو کیلو چند ؟ اصلا نتیجه بازی پرسپولیس النصر ۳ بر صفر پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس