کد خبر 1522550
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
انتقال ۷ پیکر مجهول الهویه از عراق به ایلام

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: به دنبال حادثه تصادف زواز در استان واسط عراق، ۷ پیکر مجهول الهویه با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی ایلام منتقل شدند.

به گزارش مشرق، مهرشاد طهماسبی مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام، عصر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران درایلام گفت: به دنبال حادثه تلخ تصادفات زاور حسینی به تاریخ (۷ شهریور ۱۴۰۲) در استان واسط عراق ۷ پیکر مجهول الهویه با دستور مقام قضایی و هماهنگی انجام شده به اداره کل پزشکی قانونی استان ایلام منتقل شدند.

وی افرود: به دلیل عوارض ناشی از حادثه، غیر قابل شناسایی بودند و بلافاصله و در همان شب توسط تیم بحران پزشکی قانونی استان معاینه و نمونه برداری جهت آزمایش DNA انجام شد و پیکرها تا تعیین هویت جهت نگهداری به سردخانه منتقل شدند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان یادآور شد: بستگان احتمالی تعدادی از اجساد مجهوال الهویه اهل استان لرستان بوده اند که به دنبال هماهنگی انجام شده با پزشکی قانونی استان لرستان، نمونه از بستگان درجه یک جهت تطبیق ژنتیکی با نمونه اجساد اخذ و به آزمایشگاه استان کرمانشاه ارسال و به محض آماده شدن نتایج آزمایشگاهی و تعیین هویت، اجساد به خانواده متوفیان تحویل داده می شوند.

وی عنوان کرد: سایر اجساد مجهول الهویه احتمالا اهل استان خراسان رضوی بوده و لازم است بستگان احتمالی جهت پیگیری و اخذ نمونه جهت آزمایش ژنتیک به اداره کل پزشکی قانونی استان خود مراجعه نمایند.

این تصادف در ۷ شهریور ماه حوالی ساعت ۱۳، یک دستگاه ون حامل زائرین ایرانی در حدفاصل جسان- الحولی کشور عراق پس از واژگونی، دچار حریق شد و ۷ نفر فوت و ۶ نفر مصدوم شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    1 2
    طبق تعریف شهید بحساب میان
    • بهزاد US ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      0 1
      خیر مگه توی جنگ فوت شدن؟
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    2 0
    سال ۸۹ اوایل رفتن به گربلا بود راه باز شده بود کوچه ی روبرویی خونه مادربزرگم از اول تا آخر کوچه پارچه مشکی زدن گفتم چی شده ؟گفتن چند خانواده با خودرو خودشون رفتن زیارت ولی براه آشنا نبودن ماشین رفته روی مین منفجر شدن
  • علی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    1 1
    درحدیث است که هرکس درراه کربلا رفت یابرگشت ازدنیابرود ۱۴معصوم برپیکرش نمازمیخوانند..رحمت الله علیهم
    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      2 1
      حدیث جعل نکنیم
    • بهزاد US ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      0 0
      پرستیژ شیعه رو با جعل حدیث تخریب می کنید. خدا ازتون نگذره. شیعه بصورتی تدوین شده هیچ آتئیستی نمیتونه ازش ایراد بگیره ولی شما دارید تخریبش می کنید.
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    واقعا از لحظه شنیدن و دیدن تصاویر پدر و دو فرزندش که در بغل گرفتن بسیار بسیار ناراحت شدم .آلان که مطالبو می نویسم در حال اشک ریختن هستم . خدایا صبر بده به بازماندگان. یا اباعبدالله الحسین این عزیزان به عشق حرمت به جاده زدن و آمدن. گفتن ماشین آتیش گرفته . یاد آتش گرفتن خیمه های زینب س افتادم (آتش زدن به خیمه ها فریاد یا محمدا) خدایا روحشان در جوار مولای مظلومشان و در بهشت برین آنان را متنعم فرما. بخوانیم یک فاتحه با صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس