1

علوی‌تبار: باید مانند نهضت آزادی پول درآورده و آن را خرج براندازی کنیم، اصلاح‌طلبان شاید به شکل شخصی امکاناتی داشته باشند اما هیچ ‌وقت به این فکر نکرده بودند که منابع مالی پایدار غیرشخصی ایجاد کنند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

************

روزنامه‌های امروز چهارشنبه ۸ شهریورماه در حالی چاپ و منتشر شد که بازتاب نشست خبری رئیس جمهور و حواشی آن، دیدگاه متقابل ایران و آمریکا در تهدید و بازدارندگی و میانکاله در انتظار تصمیم سرنوشت‌ساز در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

سومین نشست خبری رئیس دولت سیزدهم در سالن اجلاس سران برگزار شد. نشستی که دو ساعت به طول انجامید. در این نشست خبری بیش از ۲۵۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار داخلی و خارجی به همراه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر اقتصاد، رئیس‌دفتر رئیس جمهور، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت و مدیران برخی از رسانه‌ها حضور داشتند و سؤالات مختلفی در حوزه سیاست داخلی، سیاست خارجی، اقتصاد و… پرسیده شد و رئیسی با آرامش همیشگی به سؤالات به روش خود پاسخ داد.

این نشست قابل توجه مورد توجه بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است، روزنامه شرق با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور نوشته است:

رئیس‌جمهور ارتباط دولت و رسانه را دوسویه توصیف کرد که می‌توانند مردم و مسئولان را با یکدیگر مرتبط کنند، به طوری که دولتمردان بیش از پیش در جریان دغدغه‌ها و مشکلات مردم قرار گیرند. وی در بیان شرایطی که دولت سیزدهم فعالیت خود را آغاز کرد، گفت: دولت کار خود را در دو سال قبل در حالی آغاز کرد که شرایط کشور در وضعیت خاصی بود؛ در آن شرایط کرونایی، اقتصاد با کسری بودجه، شرایط تورمی و با کاهش کالاهای اساسی و مسائلی از این دست مواجه بود و برخی صاحب‌نظران و دولتمردان گذشته با تردید می‌گفتند که دولت چگونه می‌خواهد این شرایط را مدیریت کند و پیش ببرد.

روزنامه شرق نوشته است:

رئیس‌جمهور گفت: دولت سیزدهم با توکل به خدا و اعتماد به داشته‌های بسیاری که ملت و کشور دارد و برخورداری از نیروهای جوان و کارآمد، کار را آغاز کرد؛ در حالی که دشمنان باور نداشتند در این شرایط بتوان کشور را اداره کرد.

چرار در دولت رئیسی آشوب‌های بنزینی تکرار نشده است؟ / علوی‌تبار: براندازی نیاز به پول دارد!

روزنامه آرمان امروز نیز با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور می‌نویسد:

در این نشست خبرنگار «آرمان امروز» از رییس جمهور پرسید چند ماه دیگر تا برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم باقی مانده است و مقام معظم رهبری بارها به این موضوع اشاره داشتند. برنامه دولت برای افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو چیست؟ رییس جمهور در پاسخ به این سوال گفت: «یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که همه نهادها با رای مردم شکل می‌گیرد و تاکنون توانسته این افتخار را حفظ کند آن هم برخلاف کسانی که مدعی مردم‌داری هستند ما در عمل توجه به جمهوریت نظام در کنار اسلامیت نظام را نشان دادیم. نقش و حضور مردم و توجه به رای مردم را نشان دادیم امام خمینی‌(ره) فرمود ملاک و میزان رای ملت است. رهبری هم در سخنان اخیرشان در ماه مبارک رمضان فرمودند که باید انتخابات مشارکتی، رقابتی و همراه با سلامت و امنیت باشد. این ملاک واقعی است که باید براساس آن انتخابات چنین خصوصیتی داشته باشد حال باید چه کار کرد که مشارکت مردم افزایش پیدا کند.»

چرار در دولت رئیسی آشوب‌های بنزینی تکرار نشده است؟ / علوی‌تبار: براندازی نیاز به پول دارد!

دو روزنامه‌ اصلاح‌طلب هم‌میهن و سازندگی نیز به مقایسه صحبت‌های رییسی و روحانی پرداخته و آن را مقابل هم قرار داده‌اند و از آن به عنوان مناظره غیرمستقیم یاد کرده‌اند.

اگر گفت‌وگوی جناب آقای رئیسی برای دلگرم کردن مردم است، اطمینان کنید که دل مردم با چگونگی وضعیت موازنه خرج و دخل جیب آنان گرم یا سرد می‌شود و نه با این سخنان و اگر به آنچه گفتند باور قلبی دارند، باید گفت که کلا باید از اصلاح امور ناامید شد. ایشان فرمودند که غربی‌ها در مذکرات عقب‌نشینی کردند. چه خوب! پس چرا جزئیات مذاکرات را اظهار نمی‌کنید؟ چرا از این عقب‌نشینی استفاده نکردید؟ مسئول مذاکرات هم گفت که تفاهم کردیم ولی نگفتند که چه چیزی داده شد و چه چیزی گرفته شد. تاکید کردند که؛ اگر در زمان انعقاد برجام این دولت سر کار بود توافق را دقیق‌تر تنظیم می‌کرد تا گرفتاری‌های امروز ایجاد نشود. خُب حالا که هستید، همین کار را بکنید. شما که می‌گویید قدرتمندتر شده‌اید، چرا نمی‌توانید چنین کاری را انجام دهید؟ کسی مانع شما نیست. حتی منتقدان‌تان هم از شما حمایت می‌کنند و طرفداران نیز دربست و چشم‌بسته دفاع می‌کنند.

در ادامه سرمقاله هم‌میهن آمده است:

ظاهراً آقای رئیس‌جمهور مشاوران قوی و کارکشته‌ای ندارند و فقط برخی اصطلاحات را تکرار می‌کنند. برای نمونه به این جملات دقت کنیم، که دولت برخلاف گذشته که سفره مردم به دلار وابسته بود، برنامه دلارزدایی از معیشت مردم را دارد. این نشان می‌دهد آقای رئیس‌جمهور گمان می‌کنند که دلار گران می‌شود و اقتصاد ایران را خراب می‌کند!

چرار در دولت رئیسی آشوب‌های بنزینی تکرار نشده است؟ / علوی‌تبار: براندازی نیاز به پول دارد!

چرار در دولت رئیسی آشوب‌های بنزینی تکرار نشده است؟ / علوی‌تبار: براندازی نیاز به پول دارد!

تصویر سازی‌های فضایی و غیر واقعی رسانه‌های اصلاح‌طلب از دولت روحانی چنان عجیب است که گویی اصلاح‌طلبان روی حافظه ضعیف تاریخی حساب ویژه باز کرده‌اند؛ هنوز مردم صف‌های وحشتناک مرغ و آشوب بنزینی در دولت قبل تا رکود و تورم سنگین تا سطح ونزوئلایی کردن کشور ار فراموش نکرده‌ند، حسن روحانی در رسانه‌های اصلاح‌طلب با آن دولتی که قرار بود دولت راستگویان باشد فاصله‌ای بس طولانی دارد!

اصلاح‌طلبی بدون پول حرف هواست!

علیرضا علوی‌تبار در جمع برخی اصلاح‌طلبان درباره اهمیت تشکیلات در کار سیاسی سخنرانی کرده که قابل توجه است، علوی‌تبار در این نشست با هم عرض کردن اصلاح‌طلبی با براندازی کادرسازی را راه‌برون رفت از بن‌بست خوانده است! پیش از این سعید حجاریان نیز در یادداشتی نوشته بود که اصلاح‌طلبی ساختاری نیاز به اصلاح‌طلب ناب دارد.

روزنامه اعتماد سخنان علوی‌تبار تئورسین براندازی در جبهه اصلاحات را منتشر کرده است، در بخشی از این گزارش آمده است:

یک مدتی من فکر کردم شاید انرژی من کم است و از یکی از دوستان جوان و با دانش و انرژی کمک گرفتم که بیاید موسسه تحقیقات خط‌مشی عمومی راه بیندازیم. همه هم می‌گفتند چقدر ایده خوبی است اما به تامین مالی که می‌رسید همه ‌چیز متوقف می‌شد. البته این باعث خجالت است برای ما که نمی‌توانیم فعالیت‌های خودمان را تامین مالی کنیم. همیشه درگیر کوچک‌ترین مشکلات هستیم. در انتخابات ۱۴۰۰ می‌خواستیم نظرسنجی کنیم. ۳۰۰ میلیون تومان پول لازم داشتیم. کل جبهه اصلاحات برای اینکه تامین پول کند، مشکل داشت. عاقبت با کمک شخصی بعضی اعضا تامین شد.» او در ادامه این ایراد را به اصلاح‌طلبان وارد دانست و گفت: «ببینید نهضت آزادی به محض تشکیل منابع مالی برای خودش ایجاد کرد. شرکت‌هایی راه انداخت و درصدی از سود آن را به فعالیت اختصاص داد. مجاهدین خلق( منافقین) مرغداری داشتند! اصلاح‌طلبان شاید به شکل شخصی امکاناتی داشته باشند اما هیچ ‌وقت به این فکر نکرده بودند که منابع مالی پایدار غیرشخصی ایجاد کنند!

چرار در دولت رئیسی آشوب‌های بنزینی تکرار نشده است؟ / علوی‌تبار: براندازی نیاز به پول دارد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 81
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    33 40
    اگه روحانی بد بود خب رئیسی چیکار کرد ؟ مشکلات کارگران ، معلمان ، پرستاران،بازنشستگان،کسبه و بقیه اقشار حل شد؟یا فقط پول فوتبالیست ها و سلبریتی ها مسئولان بیشتر شد
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      31 32
      روسیه رو رها کن فکری به حال ما کن !
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      16 16
      چرا رئیسی به وضع استان های محروم سیستان و بلوچستان و خوزستان و ... رسیدگی نمی کنند
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      18 12
      تورم ۱۰۰ درصدُ افزایش ۱۰ درصد!!!!!
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      46 9
      رئیسی همون یارانه ای رو داد که روحانی عمرا نمی داد. رئیسی برقی رو قطع نکرد که روحانی زمستون وتابستون قطع می کرد. رئیسی نفتی رو صادر کرد که روحانی عرضه صادر کردنشو نداشت. رئیسی منابعی رو از پول خودمون در کره وعراق آزاد کرد که روحانی جلو جلو پیشخور کرده بود. رئیسی شروع به ساخت مسکنی کرد که دولت روحانی به نساختنش افتخار کرد. رئیسی ۶۰ تا هواپیمایی وارد کرد که روحانی یکیشم وارد نکرد. رئیسی ایرانو عضو شانگهای وبریکسی کرد که در دوره روحانی وزیر خارجه اشو به اونجا دعوت نکردند. رئیسی واکسن کرونایی رو وارد کرد فراوونتر از سوهان قم. رئیسی دل رهبرجانی رو شاد کرد که روحانی فقط خون به دلش کرد. رئیسی بدهی های روحانی شمارو هنوز داره پرداخت می کنه. مردمی که به روحانی رای دادند.وهنوز طرفداریشو می کنند.در گناه روحانی شریک هستند.
    • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      15 19
      اصلا روحانی بد رئیسی شما چرا به سیستان و بلوچستان ، خوزستان و مناطق محروم رسیدگی نمیکند ؟ چرا اینترنت رو فیلتر کرده است ؟
    • IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      10 6
      گرانی ، تورم بلای جان مردم
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      12 15
      هم مجلس هم دولت دروغ می‌گه به ملت
    • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      9 13
      نه چین و نه روسیه ، فکر کن به بازنشسته
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      2 3
      سفارت لانه جاسوسیه!
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      2 2
      استعمارگر
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      4 2
      لعنت
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      7 10
      حاصل وعده هاش کو
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      9 0
      جناب علوی تبار می توانند از پولهایی که امثال علینژاد و فرخ نژاد و اسماعیلیون از ملت دزدیده اند و با آن جناب هم عقیده و هم نیت هستند برای کودتایشان هزینه کنند!!!
    • مجتبی IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      10 0
      با اجرای طرح یکسان سازی برای فرهنگیان خدا رو شکر حقوق معلمان افزایش چشمگیری داشت . این طرح سالها بود که اجرا نشد ولی در این دولت اجرایی شد . خواهشا فرهنگیان دیگه ناشکری نکنن
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      6 1
      ویرانه تا آباد گردد بسی خون دلها بايد بخوردی دولت غرب پرست عمدا کشورواقتصاد آن را نابود کرد تاکشور بهم بریزد
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      11 9
      هی حامیان رئیسی چقدر درآمد دارید ماهانه ؟ 🤔
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      9 0
      مرگ بر استعمار گر
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      8 6
      رئیسی مطالبات معوقه معلمان و پرستاران و غیره را پرداخت کرد و طرح رتبه بندی معلمان را اجرایی کرد.
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      8 7
      در دهه 90 همه شاخص های اقتصادی منفی بود و کشور در تمام زمینه ها دچار عقب ماندگی شد روحانی حتی توان تامین برق مصرفی کشور را نداشت و در بخش صنعتی و خانگی قطعی برق گسترده داشتیم.
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      9 6
      کارشناسان خود دولت روحانی پیش بینی تورم 3 رقمی را کرده بودند رئیسی تورم 65 درصدی را به 40 درصد کاهش داد.
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      9 6
      روحانی قیمت ارز و طلا و مسکن و خودرو و موبایل و غیره را بیش از 10 برابر افزایش داد و اقتصاد مملکت را ته دره برد رئیسی تلاش میکنه تا اقتصاد را از ته دره بیرون بیاورد.
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      8 7
      روحانی در شرایطی کشور را تحویل داد که حتی برای خرید گندم و روغن یک میلیارد دلار در خزانه موجود نبود مردم هنوز صف های طویل مرغ و روغن و واکسن و قطعی های مکرر برق در دولت قبل را فراموش نکردند.
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      8 7
      روحانی در شرایطی کشور را تحویل داد که حتی برای خرید گندم و روغن یک میلیارد دلار در خزانه موجود نبود مردم هنوز صف های طویل مرغ و روغن و واکسن و قطعی های مکرر برق در دولت قبل را فراموش نکردند.
    • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      6 6
      روحانی در شرایطی کشور را تحویل داد که حتی برای خرید گندم و روغن یک میلیارد دلار در خزانه موجود نبود مردم هنوز صف های طویل مرغ و روغن و واکسن و قطعی های مکرر برق در دولت قبل را فراموش نکردند.
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      9 6
      دولت رئیسی بدون برجام و FATF صادرات نفت را به 2/2 میلیون بشکه روزانه رسانده و رکورد صادرات غیرنفتی را با رقم بی سابقه 53 میلیارد دلار در سال گذشته شکست و ارز حاصله را به کشور آورد کاری که روحانی با وجود برجام نتوانست بکند.
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      8 7
      روحانی در حدی نیست که با رئیسی بزرگ مناظره کنه
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      7 5
      حالا فهمیدیم که اصلاطلبان پول دوست هم هستند و حاضر نیستند برای مبارزه پول خرج کنند و مشکل مالی پیدا کردند این هم روی بقیه زشتی های این گروه
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      8 6
      یک تار موی سید جلیل القدر رئیسی رو با صد تا امثال شیخ بنفش کذاب عوض نمی کنیم.
    • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      6 7
      روحانی کشور را با 1500 هزار میلیارد تومان بدهی و 480 هزار میلیارد تومان کسری بودجه و خزانه بدهکار و صندوق توسعه خالی و تورم 65 درصدی و انبوهی از مشکلات تحویل داد از رئیسی انتظار معجزه نداریم.
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      7 7
      پایان دولت حسن فریدون را میتوان با پایان حمله مغول به ایران مقایسه کرد زیرا همه چیز نابود شده بود.
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      5 7
      دولتهای هاشمی و روحانی رکورددار جهش ارز و شاخص فلاکت در تمام دولت ها بودند و هرگز نباید تکرار بشوند.
    • پری مجرد 44ساله IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      3 0
      دوست عزیز، شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش هشت سال ویرانی رو به کشور وارد کردند و همه این مشکلات امروز به خاطر خیانت های دیروز شیخ بنفش انگلیسی و باند تبهکارش هست و یکی دو دهه طول می کشد تا کار آواربرداری به اتمام برسد و اقتصاد جان بگیرد
    • محمدایوب IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      1 0
      به یکی گفتن دمر خوابیده آب نخور عقل را کم میکند گفت عقل چیه گفتن هیچی بخور حالا درک و فهم شما اینه تو خوبی سلام
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      0 0
      شرط اسقاط خودرو برای واردات را بردارید چون همین ماشینهای مدل پایین که امید مردم ضعیف بود تا بخرند هم شدیدا گران شد توسط وارد کنندگان! مثلا پراید مدل ۸۵ با مدل مدل ۹۵ و حتی بالاتر یکی شد!؟ چون واردکننده با پیشنهاد بالا ماشین مدل پایین به ظاهر اسقاطی را می‌خرد تا ماشین چند میلیاردی وارد کند. لطفا این مصوبه را لغو کنید تا قیمت ماشین دوباره صعودی نشود
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      1 0
      دو سال گذشته بزار هشت سال بگذره بعد بیا حرف بزن بگو کی خوبه کی بد
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    15 17
    مردم درگیر فقرند؛ اینا به فکر رای‌اند
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    13 29
    گرانی فقر فلاکت
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
      35 4
      یعنی وضع آلبانی اینقدر خرابه؟!
    • IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      9 1
      مدل گوشیت چیه
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      0 2
      ناراحتید مردم یه گوشی دستشون هست خیلیا مجبورن گوشی بخرن اونم هوشمند هرکاری داری الان گوشی هوشمند میخواد من رفتم پروانه کسب بگیرم میگن باید کلاس بری کلاس هم آنلاین هست
  • PL ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    7 5
    هنوز قیمت بنزینو بالا نبردن
  • DE ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    9 13
    در دوره رئیسی بنزین گران نشده که آشوبی برپا بشود .. شب دراز و قلندر بیدار !
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      2 4
      عوضش دلار را دو برابر کرده تا بنزین گران و آشوب نشه
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
      0 0
      در زمان روحانی دلار چند برابر رشد کرد؟ اگر شرف داری بگو
  • TR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    12 7
    امپراطوری ایران دوباره زنده شده است و این امپراطوری جهان را تکان خواهد داد.
    • IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      5 2
      دم محلتون گرم.
  • TR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
    10 3
    امپراطوری ایران دوباره زنده شده است و این امپراطوری جهان را تکان خواهد داد.
    • ایرانی IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      5 1
      آره درسته امپراطوری ایران دوباره زنده شده!!!
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      1 0
      امپراتوری
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
      1 0
      من شنیده بودم اژدها از خواب بیدار میشه
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    5 16
    آخه چرند می‌نویسی اگر معیشت مردم به دلار گره نخورده این تورم کی در آمده
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      5 2
      تورم کنونی نتیجه بدهی های انباشته دولت قبل است دولت هنوز ماهیانه 20 هزار میلیارد تومان بدهی های دولت روحانی را پرداخت می کند.
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    8 10
    قشنگ معلومه دارید به پیشواز گرون کردن بنزین میرید
  • ایرانی IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    6 11
    پاسخ چون دولت رئیسی جرات افزایش قیمت بنزین را نداشته است.
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    1 4
    در اولین روز انقلاب تمام بی سوادها و مدرک قلابی ها را از حکومت بیرون خواهیم انداخت
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    2 1
    به این خاطر تکرار نشد که تجربه روحانی در گرانی بنزین برای رئیسی عبرت شد
  • حسن US ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    1 3
    فکر کنم تیتر را اشتباه زدید بدترین آشوبها بعد از انقلاب در دولت رییسی بوده
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    2 3
    این دولت فعلی اصلا جای تمجید ندارد گوشت ۴۶۵۰ هزار تومنی، تخم مرغ ۱۰۰ تومنی، خونه ۳ میلیاردی و...زیبا نیست؟؟
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    2 1
    بهمن 88 سازمانهای نظرسنجی امریکا صحت نتیجه انتخابات 88 را تایید کردند باید فرهنگ سازی کرد
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    3 0
    صنایع نفت تولید مواد خام پر حجم که دارند حقوقا کمشون چهل یا پنجاه ملیونه ولی صنایع دیگر چون تولید کم حجم دارند حقوقا بسیار پایین است. این درست نیست حقوق صنایع نفت دولتی بی عدالتی است ، حقوق شرکت های دولتی نفتی را درست کنید. ظلم صنعت نفت را متوقف کنید. صنعت نفت دولتی را شفاف کنید، وزارت نفت را شفاف کنید. می گویند مدیران سفارشی، نه با این مدل کار بدون همت علمی و صرف مصرف گرایی کالای بیگانه ، سفارشی می شوند . سفارش کالای اروپایی و امریکایی برایشان لذیذ تر می شود. کافی است کارکنان تامین اجتماعی و وزارت نفت را مقایسه کنید تا تبعیض را بفهمید
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    3 0
    صنعت یعنی شفافیت ، رقابت و نیروی انسانی . شفافیت اصل است و هرکس شفافیت داشته باشد باید در صنعت پشتیبانی شود . وزارت نفت و بانک ها را شفاف کنید . نیروهای مسلح باید با شفافیت وارد رقابت تولید و پرورش نیروی انسانی کشور شود . به حرف انگلیسی های تفرقه انداز که می گویند نیروهای مسلح وارد اقتصاد نشوند گوش ندهید . چهل سال است شرکت های دولتی زیر مجموعه صنعت نفت شفافیت اقتصادی ندارند . به ملت با قوانین محرمانگی ظلم نکنید . حقوق شرکت نفتی ها با استخدامی های تامین اجتماعی رامقایسه کنید . تبعیض و زورگویی منافقانه شرکت نفت را اصلاح کنید . نیروهای مسلح با شفافیت اقتصادی با تمام قدرت به صنعت ورود کنند . اعتماد به نفس حاکمیتی داشته باشید و تبعیض و زورگویی و نفاق را به همدلی و مشارکت تبدیل کنید . پاداش ها و وام های بانک ها را شفاف کنید و بانک مرکزی را زیر نظر و بازرسی قوای مقننه و قضا بیارید . کشور را از بن بست بی عدالتی ، تبعیض و عدم شفافیت خارج کنید
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    3 0
    صنایع نفت تولید مواد خام پر حجم که دارند حقوقا کمشون چهل یا پنجاه ملیونه ولی صنایع دیگر چون تولید کم حجم دارند حقوقا بسیار پایین است. این درست نیست حقوق صنایع نفت دولتی بی عدالتی است ، حقوق شرکت های دولتی نفتی را درست کنید. ظلم صنعت نفت را متوقف کنید. صنعت نفت دولتی را شفاف کنید، وزارت نفت را شفاف کنید. می گویند مدیران سفارشی، نه با این مدل کار بدون همت علمی و صرف مصرف گرایی کالای بیگانه ، سفارشی می شوند . سفارش کالای اروپایی و امریکایی برایشان لذیذ تر می شود. کافی است کارکنان تامین اجتماعی و وزارت نفت را مقایسه کنید تا تبعیض را بفهمید
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    3 0
    صنعت یعنی شفافیت ، رقابت و نیروی انسانی . شفافیت اصل است و هرکس شفافیت داشته باشد باید در صنعت پشتیبانی شود . وزارت نفت و بانک ها را شفاف کنید . نیروهای مسلح باید با شفافیت وارد رقابت تولید و پرورش نیروی انسانی کشور شود . به حرف انگلیسی های تفرقه انداز که می گویند نیروهای مسلح وارد اقتصاد نشوند گوش ندهید . چهل سال است شرکت های دولتی زیر مجموعه صنعت نفت شفافیت اقتصادی ندارند . به ملت با قوانین محرمانگی ظلم نکنید . حقوق شرکت نفتی ها با استخدامی های تامین اجتماعی رامقایسه کنید . تبعیض و زورگویی منافقانه شرکت نفت را اصلاح کنید . نیروهای مسلح با شفافیت اقتصادی با تمام قدرت به صنعت ورود کنند . اعتماد به نفس حاکمیتی داشته باشید و تبعیض و زورگویی و نفاق را به همدلی و مشارکت تبدیل کنید . پاداش ها و وام های بانک ها را شفاف کنید و بانک مرکزی را زیر نظر و بازرسی قوای مقننه و قضا بیارید . کشور را از بن بست بی عدالتی ، تبعیض و عدم شفافیت خارج کنید
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    2 0
    وزیر اقتصاد در نشست سخنگوی اقتصادی دولت اعلام کرد که دولت مصوبه خردادماه خود را در خصوص نرخ خوراک پتروشیمی‌ها اصلاح کرد. اول از جهت مُهر محرمانه‌ای که به اشتباه بر روی این مصوبه درج شده بود؛ و دوم از جهت زمان اجرا که به جای ابتدای فروردین از روز ابلاغ مصوبه یعنی پایان خردادماه در نظر گرفته بود. وزارت نفت اخه خوراک پتروشیمی ها رو وزارت اقتصاد تامین می کند که قیمت بگذارد ، پوشش فساد وزارت نفت شده با وزارت اقتصاد ، محرمانگی را از وزارت نفت بردارید ، وزارت نفت را شفاف کنید. مردم و بورس را به بازی نگیرید
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    2 0
    سامانه ای که حقوق و مزایا و تمام دریافتی کارکنان دولت و شرکت های دولتی نفتی و بانکی و صنایع و شرکت ها و هلدینگ های دولتی را مشخص کند ایجاد کرده و تمام دریافتی مدیران سطوح بالا را شفاف نمایش دهید در گام اول
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    3 0
    اشغالاتی های افساد طلب با غصب مناسب اجرایی برای سالیان متمادی، مسئول وضعیت موجودند و حافظه ملت رو هم مثل شعور خودشون فرض نکنن!
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
      0 3
      زنده باد اصلاحات زنده باد سید محمد خاتمی
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    1 3
    دولت رییسی هنوز تازه اول راه است روحانی هم تا ۵ سال اول شرایط خوب و با ثبات بود الان ۱۰٪ افزایش قیمت بنزین بدهند تا ببینیم آشوب میشود یا نه
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    3 1
    اصلاح طلبان چیزی برای عرضه ندارند هیچ تخصصی در هیچ زمینه ای ندارند تنها کاری که بلدند رابطه برقرار کردن با دوستان آمریکایی و اروپایی شان بسیاریشان جاسوسن بسیاریشان اصولا دین ندارند بسیاریشان پسمانده های پهلویند بسیاریشان همانهاییند که انقلاب رو یکشبه معامله میکنند خلاصه ریش و قیچی شان دست امثال نتانیاهو س
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    1 1
    امتحانش مجانی نیست
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    0 0
    قلقلکم نده آقاجون خنده ازچهره برتاخته ،خنده ایی نمانده ،گاه خواهی دید که قلقلک دادنها اشک را برگونه ها جاری میسازد که میتوان مرکبی ساخت تا ازدل نوشته های خود برکاغذ بیاوری ، حداقلش دل خود را آرام کنی وبرموضوع آن دل نوشتهابنویسی آرامگاه ،
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    2 1
    گرانی ! تورم !
  • سید فروزان CH ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    2 0
    علوی تبار گویا از وضعیت مالی اصلاح طلبان بی خبر است نمونه مرعشی ، که صاحب بزرگ‌ترین هلدینگ اقتصادی مملکت است ، نمونه اخوندی ، نمونه فامیل ضاله رفسنجانی ، نمونه خود حسن روحانی ، این جماعت غربکدا از جیب خودشان هم نمیخواهند مایه بکذارند جهت اهدافشان حتما علوی تیار توقع دارد از بودجه مملکت در اختیارشان بکذارند جهت اصلاح طلبی (براندازی)
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    1 0
    به محمود خاوری ومرجان شیخ الاسلام و سایر رفقای اصلاح طلب تان بفرمایید ازشما حمایت کنند کانادا از ضدانقلابهای ایران حمایت میکند
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    آقای علوی تبار!براندازی نیازبه پول داشت؟چرابانکهاوموسسات دولتی واقتصادمحور،هدف خرابکاران واغتشاشگران بود؟؟
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    شک نکنید با محاکمه علنی رهجو زهره کاظمی خاتمی منوچهر وحسین فریدون جعفری تبار خاوری .مشایی زنگنه ابتکار عیسی کلانتری حجاریان ابطحی نوری نبوی .. خوئینی اسماعیل زهی طبری وطن فروشان خارج نشین مشکلات ملت ریشه ای حل می‌شود
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    1 0
    دراواخر صدارت روحانی درتابستان برق قطع می شد چرا بعضی ها یادشان رفته است ولی درگرمای شدید امسال برق منازل قطع نشد انصاف داشته باشید
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    1 0
    این خرابه ای که شیخ بنفش تحویل داده سال ها طول می کشد تا آباد شود
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 0
    باید اصلاح‌طلبان و احمدی‌نژادی‌ها را بعنوان اپوزسيون حذف کرد.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۰
    0 1
    حکومت‌داره‌خودش‌براندازی‌میکنه‌ماهم‌تماشا‌میکنیم😂😂😂😂

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس