کد خبر 1522017
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
فرکی: هر وقت گزینه نهایی فولاد بودم مذاکره می‌کنم

مربی فوتبال درباره شایعه حضورش در فولاد واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حسین فرکی درباره پیشنهاد فولاد برای مربیگری در این تیم اظهار کرد: غیرمستقیم صحبت‌هایی شده اما به طور رسمی جلسه‌ای نداشته‌ایم. باشگاه فولاد با هر چند گزینه که صلاح دید می‌تواند به صحبت بپردازد اما هر وقت بنده گزینه نهایی باشم با فولاد وارد مذاکره خواهم شد.

فرکی درباره شرایط تیم‌ها پس از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر افزود: کیفیت تیم‌ها بهتر از سال‌های گذشته است و تیم‌ها از نظر فوتبالی خیلی رشد کرده‌اند. به نظرم اگر ورزشگاه آزادی هم تماشاگر داشته باشد، وضعیت بهتر می‌شود و شما دیدید در انزلی حضور تماشاگر چه قدر رو کیفیت ملوان در بازی تاثیر گذاشت.

این مربی فوتبال درباره مدعیان قهرمانی در لیگ فصل جاری بیان کرد: سپاهان، پرسپولیس و حتی استقلال که با وجود همه مشکلات نتایج خوبی گرفته است مدعی هستند. تراکتور هم می‌تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد.

او درباره اینکه کدام تیم می‌تواند پدیده امسال لیگ برتر فوتبال ایران شود؟ تصریح کرد: خیلی زود است که بخواهیم اسمی از پدیده امسال لیگ بیاوریم چون چند سال است که پدیده در فوتبال ما گم شده است.

فرکی در پایان درباره حضور افاضلی و عزیزی به عنوان مشاور در تیم ملی فوتبال گفت: تصمیم کادر فنی بوده که این عزیزان در تیم ملی حضور داشته باشند. خیلی خوب است که نفراتی از جنس فوتبال کنار تیم ملی حضور دارند و قطعا تجربه آنها می تواند به فوتبال ملی کمک کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس