کد خبر 1521781
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۱
سیروس پورموسوی

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من به خاطر اشتیاه داور چهارم اخراج شدم چرا که وی تحت تاثیر نیمکت حریف قرار داشت.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از پایان بازی با استقلال تهران که با شکست یک بر صفر این تیم به پایان رسید ، اظهار داشت: یک سری اتفاقات سهوی باعث شد تا استقلال خوزستان در این بازی شکست بخورد و نتواند امتیازی کسب کند.

وی افزود: من افتخار می‌کنم که شاگردانم نمایش شجاعانه‌ای را به اجرا گذاشتند و ما بازنده سربلند بودیم. پیش از بازی گفته‌ بودم می‌خواهیم نمایش قابل قبول و خوبی را به اجرا بگذاریم و تمام آنهایی که این بازی را تماشا کردند از عملکرد قابل قبولی و تماشاگر پسند استقلال خوزستان رضایت داشتند.

سرمربی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: پنج بازیکن استقلال خوزستان برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفتند و همین بازیکنان عالی بازی کردند.

وی تصریح کرد: تمام افرادی که پشت دوربین حضور داشتند به من گفتند بازیکن استقلال مرتکب خطای پنالتی شد.

پور موسوی تاکید کرد: من به خاطر اشتباه داور چهارم اخراج شدم چرا که وی تحت تاثیر نیمکت حریف قرار داشت، آنها اعتراض کردند که بازیکن ما با آرنج خطا کرده و باید اخراج شود و من رفتم تا بگویم خطایی صورت نگرفته است. داور چهارم با ۵۰ متر فاصله چطور می‌توانست تشخیص دهد که چه اتفاقی افتاده است، ای کاش او صحنه‌هایی خطایی که روی ما می‌شد را نیز تشخیص می‌داد.

سرمربی استقلال خوزستان گفت: از دقیقه ۷۰ مالکیت توپ در اختیار استقلال بود اما ما موقعیت گل ایجاد کردیم اما از همان دقیقه به بعد هم مالکیت توپ را داشتیم و هم موقعیت ساختیم. به هر حال سه امتیاز را از دست دادیم اما این موضوع هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان خوزستان استقلال را کم نمی‌کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس