یک پرسپولیسی تراکتور را نجات داد/ شعار تماشاگران علیه ستاره‌ها

تیم فوتبال تراکتور که با دو شکست برابر سپاهان و پرسپولیس لیگ را شروع کرده بود، در دیدار برابر مس رفسنجان با گلزنی بازیکن سابق سرخپوشان به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، شاگردان پاکو خمز شامگاه امروز دوشنبه در سومین دیدار خود در بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر به مصاف تیم مس رفسنجان رفتند و در حالی که از حمایت تماشاگران خودی برخوردار بودند برابر این تیم به برتری یک بر صفر رسیدند. مهدی عبدی(۸۶) برای تبریزی ها گل زد.

سرخپوشان تبریزی که لیگ را با شکست برابر سپاهان و پرسپولیس آغاز کرده بودند، در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برابر شارجه امارات هم شکست سنگینی را پذیرا شدند تا علاوه بر نرسیدن به لیگ قهرمانان، وضعیت بحرانی هم پیدا کنند.

تراکتوری ها که امیدوار بودند در دیدار برابر مس رفسنجان به پیروزی برسند و از وضعیت فعلی خارج شوند، در ورزشگاه یادگار امام تبریز هم نتوانستند اقتدار خود را نشان دهند و به لطف گل دقایق پایانی مهاجم سابق پرسپولیس از بحران عبور کردند.

در دقایق پایانی این بازی تماشاگران شعار علیه بازیکنان را شروع و از عملکرد ستاره های گرانقیمت این تیم انتقاد کردند. تراکتور با کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر یکی از قعرنشینان لیگ است و باید منتظر دیدارهای آینده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    3 3
    اینه قدرت ارتش سرخ،ماشالاا عبدی..بازم از مدرسه فرار کرده❤❤❤❤❤❤تبریک به تراختوری ها⭐❤🧿پرسپولیس⭐👑🚜
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    3 0
    یعنی عبدی به درد تعویضی پرسپولیس هم نمیخورد؟
  • پرسپولیس IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    عبدی خوبه ولی ثبات نداره! تراکتوریها برخلاف اسنقلال و پرسپولیس مربی خوب، حرفه ای و با شخصیتی دارند و هنوز باید بهش فرصت بدن اما نصیرزاده و زنوزی مشکل اصلی فونبال تبریز هستند.
  • پرسپولیس IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    عبدی خوبه ولی ثبات نداره! تراکتوریها برخلاف اسنقلال و پرسپولیس مربی خوب، حرفه ای و با شخصیتی دارند و هنوز باید بهش فرصت بدن اما نصیرزاده و زنوزی مشکل اصلی فونبال تبریز هستند.
  • Ali IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    آغا لطفاً این القاب رو که یک سپاهیانی یک استقلالی یک پرسپولیسی یک تراکتوری و غیره رو دیگه بکر نبریم فوتبال حرفه ای یعنی از هر تیمی پول میگیری و براش بازی می‌کنی به اون تیم تعصب داری و گذشته است هیچ اهمیتی نداد
  • IR ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    تراکتور بازی خوب در زمین آنجام می دهند و 90 دقیقه زحکت می کشند ولی ازنتیجه برد خبری نیست. یعنی این فصل تراکتور سقوط به دسته اول تمام
  • حسن‌ IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    این‌ تیم‌‌بدرد‌ نمیخورد‌توانایی‌ و‌ تکنیک‌ بازیکنانش‌ در‌حد‌ یک‌ تیم‌ محله‌ است‌ نه‌ سرعت‌ نه‌ قدو‌ قواره‌ نه‌ تکنیک‌ واقعا‌ تیم‌ باد‌هوا‌ هستن‌ گلی‌ هم‌ که‌ زدن‌ شانسی‌ و‌ بزور‌ تماشاگر‌ بود‌ خیلی‌ ضعیفن‌ تیمی‌ که‌ از‌ استقلال‌ هفت‌ گل‌ میخورد‌ باید‌ کلا‌ عوض‌ شود
    • ائلیار IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
      0 0
      تراکتور بهترین تیمه این چ حرفیه داری میزنی تراکتور تو فینال جام حذفی استقلال رو شکست داد و قهرمان لیگ حذفی شد و ب گذشته بازی ها نگا کنی چشات وا میشن میبینی این تیم ب درد بخورترین تیمه تیم های بزرگ همیشه پیروز نمیشن ممکنه ببرن ممکنه ببازن شماهم تفرقه ننداز من یک تراکتوریم پای تیمم میمونم چ ببازه چ ببره یاشاسین تراکتور♥️

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس