.

تیم ملی بسکتبال اسپانیا با برتری مقابل برزیل، آماده بازی با تیم ملی ایران شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های بسکتبال اسپانیا و برزیل که بخت نخست صعود از گروه هفتم جام‌جهانی به شمار می‌روند در شرایطی به مصاف هم رفتند که ساعتی قبل از این دیدار، تیم ایران با قبول شکست برابر ساحل عاج عملا" شانس خود را برای حضور در المپیک از دست داده و آرزوهایش با دمیر خیلی زود به پایان رسید.

تیم اول اروپا و جهان همانطور که پیش‌بینی می‌شد اجازه قدرت نمایی به برزیل را نداد و با اختلاف نماینده قاره آمریکا را از پیش‌رو برداشت. هر چند برزیل در کوارتر اول و سوم با نتایج ۲۲ بر ۲۱ و ۱۷ بر ۱۴ ماتادورها را شکست دادند اما اسپانیا در کوارتر دوم با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ تیم برتر این زمان از بازی بود و به لطف اختلاف امتیازی در کواتر چهارم و برتری ۳۲ بر ۱۹ در نهایت موفق شد با برتری ۹۶ بر ۷۸ قدرت خود را به رخ یکی از تیم‌های نامدار جهان بکشد.

با این نتیجه اسپانیا در صدر این گروه قرار دارد و برزیل و ساحل عاج در رده‌های دوم و سوم جای دارند. تیم ملی بسکتبال ایران نیز در قعر جدول ۴ تیمی است و در انتظار سخت‌ترین بازی خود برابر اسپانیایی است که قدرت اول جهان و اروپا به شمار می‌رود. دیداری که هشتم شهریور و از ساعت ۱۷ آغاز می‌شود که نمی‌توان شانسی برای شاگردان دمیر قائل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    بین رده ۲۴ تا ۳۲ باید مبارزه کنیم
  • adrian DE ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    نتیجه نهایی ایران 60 اسپانیا 120
  • ایرانی با غیرت IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
    0 0
    پس از این بازیها و خداحافظی از المپیک بایستی تیم ملی ایران با جوانان با انگیزه باز سازی شود و این سرمربی یا هر سرمربی دیگری دوباره از صفر شروع کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس