کد خبر 1521590
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
سدید

سهامداران وسدید امروز مورخ ۵ شهریور ۱۴۰۲ در محل این معاونت، نارضایتی خود را از اعمال نفوذ آستان قدس در این پرونده در طی ۳۰ سال بررسی و ۴ بار اعمال ماده ۴۷۷؛ ابراز داشتند.

به گزارش مشرق، همزمان با برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت پرونده مالکیت سدید بر ۳۳ درصد از سهام شرکت فراب در معاونت قضایی قوه محترم قضاییه، سهامداران وسدید امروز مورخ ۵ شهریور ۱۴۰۲ در محل این معاونت، نارضایتی خود را از اعمال نفوذ آستان قدس در این پرونده در طی ۳۰ سال بررسی و ۴ بار اعمال ماده ۴۷۷؛ ابراز داشتند.

پرونده ای که در تمامی دادگاه های بدوی و تجدید نظر، کلیه آرا بر حقانیت سدید در این دعوا صحه گذارده و در اردیبهشت سال جاری نیز دیوان عالی کشور؛ در یک رای جامع بار دیگر مالکیت این هلدینگ صنعتی بر ۳۳ درصد از سهام شرکت فراب را تایید نموده و پرونده را به نفع سدید مختومه اعلام نمود. اما آستان قدس مجددا و برای بار پنجم و با مداخله فراقانونی - بدون آنکه سمتی در پرونده داشته باشد- دستور بررسی و اظهار نظر مجدد را از ریاست محترم قوه، اخذ نمودند.

سهامداران با استناد به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص عدالت محوری قوه قضا و تمکین و رعایت کل جامعه از قانون، ضمن تقبیح اعمال فراقانونی و الزام به برابری قانون برای همه افراد جامعه در هر سطوحی، رفع توقف اجرای رای دیوان عالی کشور در خصوص مالکیت هلدینگ سدید بر ۳۳ درصد از سهام فراب را از دستگاه قضا خواستار و خواهان اجرای هرچه سریعتر این رای شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 3
  • حمید IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    7 1
    قوه قضاییه باید به رای قطعی دیوان عالی کشور تمکین کنه
  • علی جودی IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    دستور مستقیم مقام معظم رهبری به قوه قضاییه در تیرماه ۱۴۰۱ مبنی بر اتمام پرونده های بلند مدت بود. آقای اژه ای و دیگر قضات پاکدست قوه قضاییه با زحمات خالصانه خود در این زمینه گام برداشتند اما آستان قدس از قانون، شرع و امر رهبری تمکین نمیکند. امیدواریم جناب اژه ای مثل دیگر پرونده هایی که طی این یکسال رسیدگی کرده اند این پرونده را هم رسیدگی کرده و اجرای نهایی پرونده را انجام دهند.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    2 2
    بیچاره سهامداران دارایکم که باید سهامشون رو 10 هزار تومن زیر ارزش ذاتی بفروشن به نور چسمی ها !!!! دلیل به ناو نرسیدن این صندوق های دولتی چیه ؟؟
  • مجید رحمانیان IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    امیدوارم این پرونده طولانی مدت با حمایت های آقای اژه ای بالاخره به نتیجه برسه و حق به سهامداران مظلوم سدید برسه
  • حمیدرضا IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    0 0
    همین پرونده وسدید نشان میدهد اوضاع قوه قضاییه چقدر خراب وافتضاح هستش!!
  • DE ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۶
    4 0
    درمدت 30سال بعداز چهار بار رای قطعی وچند بار اعمال ماده 18سابق وچهار بار اعمال ماده477 به نفع وسدید باز دنبال خلاف بین شرع میگردند وهر وقت که از طرف رئیس قوه قضائیه دستور توقف اجرای رای صادر میشود نصف سرمایه سهامداران خرد وسدید به تاراج میرود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس