کد خبر 1521291
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
استعفای جمعی مربیان تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا

مربیان تیم ملی فوتبال زنان اسپانیا پس از اقدام رئیس فدراسیون فوتبال این کشور استعفا کردند.

به گزارش مشرق، روز گذشته فیفا به مدت 90 روز، لوئیز روبیالس را از تمام فعالیت‌های ورزشی محروم کرد و از سمتش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا تعلیق شد.

این مجازات فیفا در حالی رخ داد که بسیاری انتظار داشتند که روبیالس در روز جمعه در نشست خبری از سمت خود کناره‌گیری کند ولی صراحتاً اعلام کرد که او قصدی برای این کار ندارد.

اقدام او واکنش‌های بسیاری را نیز به همراه داشت و حتی تیم ملی زنان اسپانیا در بیانیه‌ای اعلام کرد که در صورت عدم برکناری روبیالس دیگر حاضر به بازی نخواهند بود.

در پی این اتفاق، کادر فنی تیم ملی زنان اسپانیا که به مقام قهرمانی دنیا رسیده بود، استعفا کرد تا اوضاع در فوتبال این کشور پیچیده‌تر شود.

کادر فنی تیم ملی اسپانیا البته به غیر از سرمربی تیم به نام خورخه ویلدا از سمت خود کناره‌گیری کردند تا به نوعی اعتراض خود را نسبت به اقدام غیراخلاقی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا نشان دهند.

روبیالس پس از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی فوتبال زنان،‌ در جشن قهرمانی اقدامی غیراخلاقی با جنی هرموسو انجام داد. او سریعاً از کار خود پشیمان شد و عذرخواهی کرد ولی نخست وزیر اسپانیا نیز اعلام کرد که تنها عذرخواهی کافی نیست و او باید کناره‌گیری کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رزمنده گمنام IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    قربون کشور خودمون برم مسئولان هرکاری دلشون میخواد بکنن نهایت جرمش پستش عوض میکنند
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    روبلیاس بیا ایران طرف تو قرارداد با مربی بلژیکی کلی پول فنا داده دوباره کاندید شد پشت پرده سیاسیون که بجز ضرر برا کشور خاصیتی ندارند حمایتشم کردند
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 1
    حالا بنده خدا اینقدر تحت فشار نذارین دختره ام خودش خواسته
  • تک سوتر DE ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    0 0
    لج بازی زنان باعث شده نقش گاو نه من شیرده رو داشته باشن. چطور عشوه های شما وسط زمین فوتبال ایراد نداره ولی حرکت جنسی متناظر عین توهین هست؟
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۵
    1 1
    دم نخست وزیر اسپانیا گرم که اینقدر قانون مدار هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس