کد خبر 1520596
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
واکنش مدیرعامل نساجی به هم‌گروهی با الهلال و احتمال استفاده از VAR اجاره‌ای

مدیرعامل باشگاه نساجی به قرعه‌ این تیم در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، صادق درودگر، درمورد هم گروه شدن تیم فوتبال نساجی ایران با الهلال عربستان، ممبئی سیتی هندوستان و نوبهار ازبکستان در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: الهلال تیم بسیار قدرتمند و پرافتخارترین تیم آسیا است که به جز نیمار و بازیکنان بزرگی که به تازگی در خدمت گرفته‌اند، کیفیت بسیار عالی دارد. ممبئی هند و نوبهار ازبکستان هم تیم‌های خوبی هستند.

وی افزود: قرعه ما مناسب است اما مهم‌ترین موضوع این است که مسابقات برخلاف گذشته از همان مرحله گروهی با VAR برگزار می‌شود و ممکن است میزبانی از هر ۳ تیم ایرانی گرفته شود. اگر نتوانیم حتی به صورت اجاره‌ای این سیستم را در کشورمان داشته باشیم، ممکن است میزبانی را از دست بدهیم و مجبور شویم در کشورهای دیگر میزبانی کنیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: از الان باید فدراسیون فوتبال در این زمینه تمهیداتی اتخاذ کند. ما در دوره ریاست شهاب عزیزی خادم قصد داشتیم VAR اجاره‌ای به ایران بیاوریم و الان هم باید هرچه سریع‌تر این کار را انجام بدهیم.

درودگر در پاسخ به این سوال که اگر امکان استفاده از VAR به صورت اجاره‌ای در کشورمان فراهم نشود، تکلیف میزبانی نساجی و سایر تیم‌های ایرانی چه خواهد شد، گفت: یا باید به قطر برویم یا به امارات.

وی درخصوص شرایط نامناسب ورزشگاه آزادی برای میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: طبق صحبتی که با عسگریان، مدیر شرکت توسعه و تجهیز داشتیم، قول داد ورزشگاه آزادی را به لیگ قهرمانان برساند آپا مهم‌ترین مشکل ما در حال حاضر VAR است که ممکن است ما را دچار مشکل کند.

مدیرعامل نساجی درمورد هزینه‌های سرسام آور الهلال، توضیح داد: الهلال تیم بسیار قوی‌ای است. این تیم حتی از النصر و الاتحاد قوی‌تر است اما سعی داریم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.

درودگر درمورد وضعیت نساجی در آستانه دیدار با گل‌گهر در هفته سوم لیگ برتر عنوان کرد: وضعیت تیم خوب است. می‌خواهیم بازی خوبی ارائه بدهیم تا فارغ از هر نتیجه‌ای ، هواداران قائمشهری از این بازی راضی باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس