کد خبر 1520472
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷
با نظر کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد؛ آذرپیرا جانشین قاسم‌پور شد

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد، گفت: امیرعلی آذرپیرا به عنوان جانشین کامران قاسم‌پور در وزن ۹۲ کیلوگرم، در جهانی بلگراد به‌روی تشک خواهد رفت.

به گزارش مشرق، کامران قاسم‌پور بار دیگر در اردو تیم ملی کشتی آزاد مصدوم شد تا حضور وی در مسابقات سال ۲۰۲۳ کشتی قهرمانی جهان در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد. مصدومیت گلادیاتور کشتی ایران در حالی است که تعیین جانشین وی برای حضور در وزن ۹۲ کیلوگرم به یکی از مهمترین چالش های تیم ملی تبدیل شده است. کامران قاسمپور که اواخر خردادماه به دلیل مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک کرده بود در تمرینات روز گذشته کشتی آزاد از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و بار دیگر اردوی تیم ملی را ترک کرد.

محسن کاوه عصر چهارشنبه در خصوص مصدومیت کامران قاسم‌پور، اظهار داشت: روز گذشته دارنده ۲نشان طلای جهانی از ناحیه پای مخالف (غیر مصدوم) اردوی تیم ملی را ترک کرد که با نظر کادرفنی امیرعلی آذرپیرا به عنوان جانشین وی در رقابت‌های جهانی حاضر خواهد شد.

وی ادامه داد: بنا به نظر کادر فنی پزشکی احتمال رسیدن او به جهانی بلگراد بسیار پایین خواهد بود. امیرعلی آذر پیرا که ۲ نشان طلای مسابقات جهانی امید را در کارنامه دارد، در جهانی بلگراد و در وزن ۹۲کیلوگرم رقابت سختی با رقبای خود خواهد داشت. کادرفنی برای جانشینی کامران در رقابت رنکینگ‌دار مجارستان روی آذرپیرا سرمایه‌گذاری کرد و او توانست نظر کادرفنی را بدست آورد.

کاوه در خصوص اینکه احتمال حضور مبین عظیمی دیگر نماینده کشورمان در این وزن وجود دارد یا خیر؟ گفت: با تصمیم کادرفنی امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۲کیلوگرم راهی رقابت جهانی ۲۰۲۳ بلگراد خواهد شد.

ترکیب تیم ملی کشتی ازاد کشورمان در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ به شرح زیر است:

وزن ۵۷ کیلوگرم: میلاد والی‌زاده

وزن ۶۱ کیلوگرم: رضا اطری

وزن ۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد

وزن ۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی

وزن ۷۴ کیلوگرم: یونس امامی

وزن ۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی

وزن ۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی

وزن ۹۲ کیلوگرم: امیرعلی آذرپیرا

وزن ۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج

وزن ۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس