کد خبر 1520409
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
صعود ژاپن به مرحله نیمه‌نهایی والیبال قهرمانی آسیا

تیم ملی والیبال ژاپن با شکست بحرین به صورت مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا صعود کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه دیدارهای بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ که به میزبانی ایران در شهر ارومیه برگزار می‌شود، تیم ملی ژاپن پس از صعود از گروه b که با شکست سه بر صفر هر دو تیم ازبکستان و تایلند همراه بود، امروز (چهارشنبه یکم شهریور) به مصاف بحرین رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید.

ژاپنی‌ها با امتیازهای ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۴ و ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را شکست دادند تا با توجه به عنوان نایب قهرمانی سال ۲۰۲۱، مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

در ست اول تا امتیاز ۱۰ بازیکنان بحرین توانستند مقابل ژاپن نمایشی شایسته از خودشان نشان دهند ولی بعد از آن تیم ژاپن با استفاده از دفاع روی تور و هماهنگی در دریافت اول و رساندن آن به پاسور و نیز سرویس‌های سرعتی با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ به پیروزی رسید.

همین روند درست دوم نیز ادامه یافت و ژاپن به زیبایی توانست با استفاده از نقاط ضعف حریف به‌ویژه در دریافت و دفاع روی تور فاصله امتیازی را با بحرین حفظ کند و باهمان نتیجه ست اول ۲۵ بر ۱۴ فاتح میدان شود.

در ست سوم ژاپن از ترکیب تیم دوم خود استفاده کرد و بازیکنان بحرین با هماهنگی در دریافت‌ها و بهبود پوشش نقاط خالی زمین موفق شدند، فاصله امتیازی با ژاپن را بهبود ببخشند ولی در نهایت این بازیکنان ژاپن بودند که امتیازها را یکی پس از دیگری درو کردند و ۲۵ بر ۱۷ پیروز شدند.

کومینگ از کشور چین به عنوان داور اول و لی هیونگ فای از کشور هنگ‌کنگ به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم بحرین با پذیرش این شکست از فردا برای کسب رتبه هفتم تا دوازدهم تلاش خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس